obey-robots.txt
22 September 2018, 00:18
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Waardeloze ondersteuning

The Pipe
Sinds enkele maanden Alice naast mijn @home verbinding. Alice heeft eigenlijk nog nooit 100% gewerkt. Mijn probleem is dat op al mijn pc's zowel gedraad als wireless regelmatig de netwerkadapter moet uit en in schakelen. De ene keer kan ik 2 minuten surfen en de andere keer wel 1 dag. Aangezien ik bedraad 4 pc's heb en 3 draadloos moet ik wel aan een router met AP of een switch.
Toen ik dit melde bij Alice kreeg ik te horen dat Alice geen routers/switchen ondersteund. Mooi is dat, dus je wordt alleen geholpen als je maar 1 PC aansluit. Nu heb ik in totaal al 3 routers/ap's geprobeerd maar geen een blijft stabiel. Bedraad met een switch gaat nog het beste maar is voor mij geen optie.
Tijdens mij call ging de medewerker in conclaaf met zijn supervisor en deelde mij mee dat alles in orde was als ik bedraad met 1 PC kon werken en dat de rest niet werd ondersteund. Angry Mijn verzoek om de Supervisor te mogen spreken werd niet gehonnoreerd tevens als mijn verzoek om de 2e lijns te spreken.
Het toppunt was wel toen ik om de naam van de Supervisor vroeg, deze mocht hij niet geven en een klacht moest ik maar naar Postbus .. sturen. Toen ging bij mij het licht uit. Een ISP die zijn klachten via de reguliere post wenst te ontvangen. Ik kan zo'n organisatie dus niet meer serieus nemen. Sad Ik heb mijn klacht dus gewoon per email gedaan.
Voor mij is dit een ervaring waar ik niet blij van wordt. Naast mijn vaste baan heb ik een ICT bedrijf en ben dus alles behalve blanco en installeer dus regelmatig internet incl. netwerkjes bij klanten. Vele van mijn klanten zijn @home gebruikers. Deze willen nu wel een goedkopere oplossing vandaar mijn keuze voor Alice zodat ik mijn klanten goed kan adviseren. Mijn advies is voorlopig geen Alice. Andere ISP op ADSL gebied zoals Planet, KPN, SpeedXS etc. kan ik nog steeds adviseren ondanks hun prijzen maar Alice beslist niet. Ik ben benieuwd naar hun reactie.
Ik zal in een andere topic wel vragen of er hier meer mensen ervaring hebben met bovenstaan probleem bij Alice, ik wil het namelijk aan de praat krijgen. Alle hulp is welkom Shock

redlek
Probeer BBNed zelf eens te bellen ?

BMP
Er is niet een isp die extra apparatuur die niet door hun is geleverd daar ondersteuning voor bied.

Naast mijn vaste baan heb ik een ICT bedrijf en ben dus alles behalve blanco en installeer dus regelmatig internet incl. netwerkjes bij klanten

Als je bedraad wel een goede verbinding hebt dan ligt het niet aan alice, waarom het met een router dan niet wil, dat zal je toch bij jezelf moeten zoeken.

Het plaatsen van een router achter de copperjet is prima, maar let wel de copperjet staat ook als router ingesteld en dat geeft problemen daar werkt een losse switch wel goed omdat de copperjet de dan ongehinderd de baas kan spelen.

Er zijn genoeg topics over dat onderwerpSmile

Ivm privacy worden namen van medewerkers niet doorgegeven, en dat is bij de andere isp ook zo.

Gr BMP
Gewijzigd door BMP op 15 september 2008, 19:35
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

redlek
Ik denk dat je van een ISP / SD best mag verwachten mee te denken, noem het maar serviceWink dat ze een oplossing hebben voor de hardware die er achterhangt dat geloof ik ook niet, het werkt immers wel als er alleen een switch achterhangt.
Nu heb ik zelf nog geen alice maar zal eerst het gedeelte bij mij eigen hardware zoeken incl. nazoeken forum en dan pas de SD gaan bellen.
Nu moet ik ook nageven dat ik niet weet hoe de SD benaderd is maar ik heb er ook hele dagen vanuit mijn beroep mee te maken en het is ook vaak op de manier je de vraag steltWink meestal is de bereid- willigheid dan net iets grote, mits ze er iets vanaf weten.
al met al er staat veel op dit forum over dit onderwerp zoals BMP aangeeft.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waardeloze ondersteuning', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
IPv6 ondersteuning? Wat ontbreekt er op dit forum? 1 06 januari 2011, 10:58
WAARDELOZE provider !! SMTP, POP3, NNTP etc... 16 30 december 2009, 14:31
Waardeloze ISP Klacht over Alice 1 31 maart 2009, 08:51
Geen VOIP ondersteuning (Skype, VOIPBuster, etc.) Algemeen 2 15 maart 2008, 21:58
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief