obey-robots.txt
22 Oktober 2017, 19:11
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Korting Alice

Kets
Bij het aanmelden in juli stond op de site van Alice dat het abonnement de eerste drie maanden geen €29,90 maar €19,90 zou zijn. Vandaag de eerste factuur van Alice ontvangen, en jawel hoor, geen korting, gewoon de volle €29,90 staat in de factuur. Zo duidelijk is Alice.

Angry

Edma NL
Ik kan met je mee praten. Ook hier de eerste factuur ontvangen en ja wel geen korting. Zo duidelijk is Alice. Weer met die dure helpdesk bellen. Kan ik meteen voor de zoveelste keer aangeven dat de snelheid te traag is.

De buren hebben nu ook Alice en daar wordt een keurige 12-16 Mb gehaald en zelf kom ik niet verder dan een 8 - 8,5 Mb.
En als je de helpdesk belt zeggen ze dat je te ver van de cntrale zit ?? Hoezo de buurman dan niet??? Zo duidelijk is Alice

MisterSenseo
Ervaringkje van mezelf van vandaag............verwissel de middelste draadjes met elkaar,stel rood zit links en blauw zit rechts,draai deze 2 om en je snelheid verdubbelt,ik had het bij een vriendin ook verkeerd aangesloten,resultaat,7,7 Mbit........rood en blauw omgewisseld en wat schetste mijn verbazing? 14,7 Mbit straks internet!
Nooit gedacht dat het kon maar het was wel zo.............ShockShockSmileSmile

Lantas
Ik heb het in juli aangevraagt via www.adsl.nl
Ik hoefde eerste 3 maanden maar €9,90 te betalen en ook de kosten voor de nieuwe telefoon (€69) hoefde ik niet te betalen.
En vandaag de factuur en ook ik krijg te zien €29,90 en €69 voor de nieuwe telefoonlijn.
Mij werdt gezegt dat ik het allemaal vergoed krijg door adsl.nl de actie site zelf.
Eigenlijk geloof ik hier niet zoveel van.
Of klopt dit wel?
Ook staat in de factuur berekend dat ik abbonomentskosten moet betalen in de periode dat ik geen signaal had dat zijn toch 13 dagen geweest voordat er een monteur kwam en eindelijk signaal had.
Natuurlijk weer gemaild over dit alles maar ja de kans is groot dat er terug gemaild wordt met de mededeling dat je de klantenservice moet BELLEN.
Pffffff
1 voordeel internet en telefoon werken prima tot nu toe geen drama's als met Ziggo dat was namelijk 3 keer niks.
Gewijzigd door Lantas op 18 september 2008, 02:09

redlek
Voor de korting bij ADSL.nl moet je waarschijnlijk wel de korting weer aanvragen bij de hun zelf, na het aanmelding heb je toch een NL nummer van Alice gekregen ? dit zou je dit moeten gebruiken. Ik zelf heb daarvoor een mail gehad van ADSL shop waarin de link stond, weet niet of jij dit heb gehad.

nexagon
korting moet je idd via adsl.nl regelen niet via alice.

Edma NL
Dat is vrij duidelijk maar waar blijft de korting van Alice zelf. Zie eerste bericht van dit onderwerp. Ook in mijn geval geld dat er in de aanbieding op de site van Alice stond de eertse 3 mnd voor 19,90 ipv 29,90

Lantas
Ja klopt die link die heb ik ook gehad en ingevuld.
Heb je ook daadwerkelijk die 69 euro terug gekregen en ook de abbonements korting en wanneer kreeg jij dit terug?

redlek
Ja klopt die link die heb ik ook gehad en ingevuld.
Heb je ook daadwerkelijk die 69 euro terug gekregen en ook de abbonements korting en wanneer kreeg jij dit terug?

Ik zelf heb het wel ingevuld maar nog niks ontvangen, waarschijnlijk gebeurd dit pas na de eerste betaling Frown
Ik heb dan ook nog geen Allice als het goed gaat dan komt dit op 7 oktober.Grin

Kets
Op mijn eerste bericht in dit draadje kan ik melden dat ik netjes een excuusbrief van Alice heb ontvangen met tevens de mededeling dat de korting nu in okt, nov en dec wordt verrekend. Zojuist de factuur van okt bekeken en inderdaad heb ik nu wel netjes de korting van 10 euro gekregen.
Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Korting Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief