obey-robots.txt
21 September 2017, 17:59
Navigatie
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Problemen met cjt 1616

Kinnie
Het net een nieuwe Acer gekocht. Wil deze aansluiten op de cjt. Echter zodra ik de crosscable erin steek knalt de modem eruit. Het lampje van de netwerkaart gaat ook niet branden. Weet iemand hiermee raad. Helpdesk zegt dat het aan de computer ligt.FrownFrown

BMP
Dan denk ik dat het idd aan de computer ligt, tenminste als je er eerst een werkende computer op aangesloten hebt gehad.

Je kan er even en ander netwerk kaartje in zetten, die dingen kosten maar weinigWink

BMPWink
Gewijzigd door BMP op 17 september 2008, 21:03
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

BMP
Of moet je soms de driver nog installeren?Wink

Kinnie
De oude computer is een komkommer van 6,5 jaren oud, de nieuwe is state of the art - wellicht zijn de Pilmo modems een beetje verouderd???? De drive van de netwerkkaart is uiteraard geïnstalleerd.

BMP
Lijkt met toch de netwerk kaartWink

MisterSenseo
Hetzij de netwerkkaart is stuk,hetzij de "koperstraaljager".......GrinGrin

Kinnie
Ben terug gegaan naar de winkel. Zij hebben de coomputer aangesloten op hun eigen netwerk en konden meteen internettenFrownFrown

MisterSenseo
Conclusie...................."Koperstraaljager" naar de klitsen GrinGrinGrinGrin

MaXMhZ
Schakel de CJ in.
Wacht tot ADSL lampje continu aan is.
Schakel de Acer uit.
Sluit de cross kabel aan op de CJ
sluit de cross kabel aan op de Acer netwerk aansluiting (Acer nog steeds uit) - Het Ethernet lampje moet direct continu gaan branden als je de cross kabel inplugt. Zo niet dan is de CJ kaduuk.

Mocht het lampje wel aan gaan, dan kun je de Acer opstarten. Hij zou internet verbinding moeten hebben.
Gewijzigd door MaXMhZ op 19 september 2008, 02:26

Kinnie
Help Help,

Het ethernet lampje gaat niet branden als ik de crosskabel in de Acer stop. Ook al staat de Acer uit. Bij mijn oude computer blijft deze aan als ik de crosscable in de uit-stand aansluit.AngryAngryAngryAngryAngry

Ik kom niet verder. Netwerk kaart doet het volgens de winkel. Heb net de computer nieuw. Als in een andere netwerk kaart installeer vervalt mijn Acer garantie. Volgens helpdesk Pilmo ligt het toch aan de instellingen van de netwerk kaart Weet iemand hoe ik deze moet wijzigen c.q. werkend kan krijgen. Pilmo wil in ieder geval geen andere modem sturen. Zij zeggen dat deze niet kapot is.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met cjt 1616', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
(1616-2) resetten Instellingen 9 07 juni 2012, 02:21
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief