obey-robots.txt
21 September 2018, 04:57
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Geen Telefonie

jimbo1978
Sinds afgelopen woensdag zit ik dus met het volgende probleem.
Sinds 9 september ben ik nieuwe klant bij alice(alice comfort),nadat ik van telfort ben weggegaan voor het niet leveren van wat hun beloven.
Ik kreeg een tijdelijk nummer van alice omdat het ongeveer 4 weken duurt om je huidige nummer actief te stellen.
9 september is alles goed verlopen,internet zowel telefonie deden het allebei,maar sinds afgelopen woensdag doet mijn telefoonverbinding het helemaal niet meer.Ik gebeld vrijdag(40 min gewacht)kreeg een brutale en opgefockte dame aan de lijn.Ik leg haar heel netjes mij probleem uit,en ze roept gewoon doodleuk: het ligt aan je telefoon,waar ik dus op antwoord dat het daaraan niet kan liggen omdat mij telefoon vanaf dag 1 het gewoon heeft gedaan(motorola Me4050 is de type),waarop ze tegen mij zegt dan moet u maar een betere telefoon kopen en verbreekt de verbinding( dat noemt zich dan klantvriendelijk).Gisteren weer gebeld en na 5 minuten kreeg ik iemand te pakken,schrok er wel van dus denk dat er beter in het weekend gebeld kan worden.Degene die ik aan de lijn had vond het ook een raar probleem,en moest het weer proberen met een ander toestel,en als die het ook niet deed,moest ik maar weer terug bellen( ze denken soms dat het geld op onze rug groeit),ik heb het nu maar opgegeven want je schiet echt niks op tegen Alice.Na het gesprek kreeg had ik thuis opeens verbinding(kiestoon),en een paar minuten later was hedt weer dood tot nu toe.
Ik word er helemaal gek van nu,rechstreek aangesloten naar de modem helpt ook niet,probleem blijft hetzelfde.
Ik heb in het verleden Upc gehad,maar moet zeggen dat de dienstverlening wel 10x beter is dan alice,wachtijden van upc is minstens 10 minuten,maar salice is gewoon de druppel.Is dat ik hier in Hoofddorp geen upc kan nemen,anders was ik wel weer overgestapt.
Heb wel erge verhalen van mensen gehoord die upc hadden,maar je moet het gewoon treffen.
Alice kan voor mij echt de boom in,voor wat betreft de klantvriendelijkheid.

Dit wilde ik even kwijt.ShockShockShockShockShockShock

GerJ
Dikke kans dat je oude telefoonnummer op de nieuwe lijn is overgezet. Probeer eens het volgende: haal de stroom van de Alice-box en sluit de Alice-box rechtstreeks aan op de inkomende lijn, dus niet via de splitter. Zet de stroom er weer op en wacht enkele minuten. Met enig geluk doet je telefoon het nu weer prima.

Laat je even weten of het werkt?

jimbo1978
Nou hij doet het middels weer.
Heb nu al middels 2 weken telefoon,bleek dat de omzetting nog niet was doorgevoerd.
En Ik ben juist gebeld door alic,doordat ik nou tekeer ging na zulke lange wachttijden.
Maar Gerj toch bedankt.

hermans
Na het steeds uitvallen van mijn internet en telefoon heb ik nu al 2 dagen helemaal geen telefoon. en alice meld dat men ermee bezig is, ja ja

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief