obey-robots.txt
19 Augustus 2017, 07:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Alice. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

Bepaalde nummers niet bereikbaar??

Edma NL
Na wat opstart problemen werkt nu alles correct. In zovere via de telefonie zijn een paar nummers niet bereikbaar???
Zijn er meerde die hier last van hebben? Bijna alles is gewoon te bellen maar 1 nummer van een vriendin van ons is niet bereikbaar terwijl zij wel ons kan bellen. Dit geld ook voor 1 bepaald mobiel telefoonummer terwijl alle andere mobiele nummers gewoon bereikbaar zijn.

Rara wat is hier aan de hand.Shock

Lantas
Er zijn meer mensen op dit forum te vinden die dezelfde probleem hebben.
Ik heb ook gelezen dat sommige mensen Alice nummers niet kunnen bereiken waar dat aan ligt weet ik niet. modem/telefoon/netwerk? geen idee.
Kan alle 3, de modem geeft vaak problemen heb ergens op dit forum gelezen dat het modem dat Alice levert ook al geleverd werd toen ADSL nog in de kinderschoenen stond weet niet of dit waar is kan ook in een kwaaie bui gezegt zijn.
Dect telefoons werken niet allemaal op het modem of dit nu aan het modem ligt of aan het netwerk ook geen idee.
En het netwerk sja tot nu toe veel klachten maar neemt wel heel erg af.
Enigste wat bijna altijd 100% werkt is internet.
En telefonie blijkbaar moet daar nog veel aan gebeuren maar dat moet bij alle providers.
Bellen via internet (VOIP/VODSL) gaat vaak nog niet helemaal probleemloos.
Enigste wat je kunt doen is Alice bellen, mailen heeft echt geen zin of ze moeten in een goeie bui zijn maar meestal krijg je te horen dat je de klantenservice moet bellen.
Gewijzigd door Lantas op 01 oktober 2008, 22:50

Edma NL
Als een dect toestel niet werkt dan ligt dit aan de combi toestel modem. Het toestel gebruikt dan een signaal op een frequentie waar de modem niks mee kan.
Mijn toestel werkt wel gewoon. Gaat echt specifiek om 1 bepaald nummer dat niet wil werken.

Dus moet er ergens anders iets zijn wat niet goed gaat. Ergens in het netwerk.
Gewijzigd door Edma NL op 01 oktober 2008, 23:41

Lantas
Nee dat bedoel ik dus Modem is dus echt al heel oud qua instellingen daarom zijn er heel veel dect telefoons die het niet doen of niet goed doen.
Maar als het iets in het netwerk is zal je toch moeten bellen maar denk niet dat ze weten waar je het over hebt want de helpdesk is net een kinderspeelplaats.
Na veel aandringen wordt een ticket aangemaakt voor de technische helpdesk die je dan binnen 10 dagen terugbelt.

Edma NL
Smile Klopt ik heb ze ook inderdaad uit moeten leggen wat ze moesten doen want ze snapte er weer niks van.
Heel af en toe tref je op de 1e lijns iemand die wel weet waar hij/zij het over heeft maar dat is niet vaak. Frown

Maar ik wacht de 2e lijn weer af...
Gewijzigd door Edma NL op 04 oktober 2008, 15:48

franck
Lantas schreef:
Er zijn meer mensen op dit forum te vinden die dezelfde probleem hebben.
Ik heb ook gelezen dat sommige mensen Alice nummers niet kunnen bereiken waar dat aan ligt weet ik niet. modem/telefoon/netwerk? geen idee.
Kan alle 3, de modem geeft vaak problemen heb ergens op dit forum gelezen dat het modem dat Alice levert ook al geleverd werd toen ADSL nog in de kinderschoenen stond weet niet of dit waar is kan ook in een kwaaie bui gezegt zijn.
Dect telefoons werken niet allemaal op het modem of dit nu aan het modem ligt of aan het netwerk ook geen idee.
En het netwerk sja tot nu toe veel klachten maar neemt wel heel erg af.
Enigste wat bijna altijd 100% werkt is internet.
En telefonie blijkbaar moet daar nog veel aan gebeuren maar dat moet bij alle providers.
Bellen via internet (VOIP/VODSL) gaat vaak nog niet helemaal probleemloos.
Enigste wat je kunt doen is Alice bellen, mailen heeft echt geen zin of ze moeten in een goeie bui zijn maar meestal krijg je te horen dat je de klantenservice moet bellen.

Inderdaad! mailen is echt zinloos! Alice wil gewoon dat je belt naar de helpdesk. Bij mij is het nu (na portering) andersom: ik ben niet bereikbaar, behalve voor mensen die ook Alice hebben. Het enige dat ik kan doen is wachten tot de technische dienst mij belt op mijn mobiel, na het weekend.
Gr,franck

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bepaalde nummers niet bereikbaar??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief