obey-robots.txt
21 November 2017, 03:19
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Status pagina Copperjet

redlek
ALs ik in mijn CJ kijk staat in de status Port connection status dat DSL connected is en er staat een vinkje, echter bij mij ethernet status staat niks.
Is dit wel inorde ? ik heb het idee dat ik een gebruikte CJ heb gekregen want alles stond al ingesteld op bridge mode.

Wat ik ook probeer met bijna alle oplossingen kan ik niet vanuit buiten bij mijn webserver thuis komen. Internet en telefoon werkt wel gewoon.

Iemand een idee of bovenstaande wel goed staat ?

wise guy
redlek schreef:
ALs ik in mijn CJ kijk staat in de status Port connection status dat DSL connected is en er staat een vinkje, echter bij mij ethernet status staat niks.
Is dit wel inorde ? ik heb het idee dat ik een gebruikte CJ heb gekregen want alles stond al ingesteld op bridge mode.

Vreemd... ik heb onderstaand;
Port Connection Status
Port Type Connected Line State
DSL atm Up
Ethernet ethernet Up

redlek
Port Connection Status
Port Type Connected Line State
DSL atm Up
Ethernet ethernet Up

dat bedoel ik, ik heb dat dus niet, echter alles werkt wel ?

lekkersimpel
Mijn vader heeft het zelfde als jou, bij mijn staat ook alles aan, ik snap ook niet wat het kan zijn, we hebben trouwens ook alle bij de zelfde router er achter hangen, dus die kan het ook niet doen.
Je kan trouwens elk modem overal plaatsen volgens mij, ik heb net een ander merk modem op de alice line gezet, 3 dingen vroeg hij en het werkt beter ( stabieler ) dan met hun modem !

redlek
Wat ik ook probeer met bijna alle oplossingen kan ik niet vanuit buiten bij mijn webserver thuis komen. Internet en telefoon werkt wel gewoon

Inmiddels heb ik bovenstaande wel werkendSmile maar snap nog steeds niet dat ik geen status heb van mijn ehternetFrown

redlek
Is er nog iemand die hier iets van kan zeggen of staat dit bij de meeste wel goed Frown

statusCJ
Gewijzigd door redlek op 15 oktober 2008, 18:56

GerJ
@redlek: de statuspagina van mijn Copperjet geeft precies hetzelfde, maar alles werkt prima.

BMP
je ethernet kabel is niet aangesloten N/A = Not availeble
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

GerJ
Mijn ethernetjable (rode cross) is wel aangesloten en alles werkt zoals het hoort. Smile

BMP
Hmmm vreemd
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Status pagina Copperjet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief