obey-robots.txt
24 Oktober 2017, 04:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice klantenservice-bestaat dat echt?

Omilija71
Hallo iedereen.

Nou, voor het eerst in maanden dat ik me hier uberhaupt kan registreren, deze site is zeer onstabiel omdat ik wel 6x moet refreshen wil ik iets kunnen lezen, maar goed...Alice....

Ik heb sinds JUNI een klapperlijn. Niet alleen qua internet (tijdens werkdagen), maar ook qua telefonie.

IK KAN OP WERKDAGEN NIET BELLEN/GEBELD WORDEN/TRAAG INTERNET.

Ik heb voor uren mobiel gebeld naar de helpdesk waar ik niet eens te woord word gestaan.
Ik heb meer dan 20 mails gestuurd met deze klacht.
Ik heb schriftelijk over deze klacht geschreven.
Zelfs een leuke brief gehad dat Alice geen abonnementsgeld gaat afhalen (dus wel)
Ik ben in het WEEKEND gebeld (3x) door ALICE KLANTENSERVICE, maar als ik goed nadenk, snap ik niet waarom, want ze komen niet met een oplossing, maar vragen onzin-dingen.

Ik ben ZWAAR ONTEVREDEN over ALICE, en het liefst zou ik een gezamelijke klacht willen indienen naar een instantie die hierover gaat, want dit kan niet meer getolereerd worden. Als je in de winkel een niet goed product koopt, heb je garantie. Als jij je werk niet goed doet, heb je een gesprek met je baas of je zit zonder werk. Als jij beroofd wordt, kun je naar de politie. Dat Alice op vakantie is, vind ik prima, maar ik ben het zat om MAANDENLANG op Alice te wachten.

VIER MAANDEN IS SCHANDALIG!

omilija@yahoo.com

redlek
Download broncode  Code

Ik kan me voorstellen dat je ontevreden bent maar waarom 4 maanden wachten als je per maand weer weg kan :|

Hax0r4d
redlek schreef:
Download broncode  Code

Ik kan me voorstellen dat je ontevreden bent maar waarom 4 maanden wachten als je per maand weer weg kan :|

Ik denk dat Omilija71 ALICE de ruimte geeft om wat aan hun problemen te kunnen doen.
Steeds hopende dat ze het nu gaan aanpakken. Opzeggen is eigenlijk geen oplossing vind ik. :|
Hax0r4d

nexagon
Technische dienst belt niet met de klant.
TD koppelt het terug naar alice nadat kpn of bbned monteur storing heeft opgelost 98% gaat eerst naar kpn.
Deze lost 9 van de 10 keer de storing op bij deklant binnen 2 tot 3 dagen ipv 10 Wink

biggetje
Ik snap uberhaupt niet dat men nu nog steeds klant bij Alice wil worden. Ik ben echt blij dat ik weg ben bij ze.

nexagon
dat zijn jou ervaringen.
98% van de abonees ervaart dit toch anders

biggetje
Je moet niet zo dom kletsen. Sad
Tevreden met Alice?

Ja
48% [284 stemmen]

Nee
52% [310 stemmen]

Stemmen: 594

BMP
biggetje schreef:
Je moet niet zo dom kletsen. Sad
Tevreden met Alice?

Ja
48% [284 stemmen]

Nee
52% [310 stemmen]

Stemmen: 594

Eeegh biggetje,......... ten eerste kletst hier niemand van de beheerders dom,.......... wat nexagon zegt klopt 100%

Iedereen snapt wel dat meestal alleen klanten van ALICE met problemen op deze fora komen.

Van de 2,361 leden van alice.eu zijn er 310 niet tevreden, laat er dan nog een paar honderd meer zijn dan spreek je over een 500 ontevreden klanten. (op 1 december 2007 had alice 10000 klanten dat zulllen er nu aardig wat meer zijn)

Die klanten hebben in een moment opname die stemming gedaan, en dat terwijl ze nu mischien wel tevreden zijn, er zijn echt wel veel problemen opgelost.

Dus verzoek ik je het vervolg een beetje op het ongefundeerde taalgebruik (flamen) te letten, we houden het graag netjes op het forum.

Alvast bedankt voor je medewerkingWink

BMP
Gewijzigd door BMP op 29 oktober 2008, 22:48
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

nexagon
we zitten nu ruim 4 keer zo hoog nu Wink en als er daarvan dan 310 niet tevreden zijn zo be it!

BMP
nexagon schreef:
we zitten nu ruim 4 keer zo hoog nu Wink en als er daarvan dan 310 niet tevreden zijn zo be it!

GrinGrinGrin
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice klantenservice-bestaat dat echt?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief