obey-robots.txt
21 November 2017, 03:28
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nogsteeds geen DSL verbinding

mailman
Op 8 Oktober zou Alice geactiveerd worden, 9 oktober zou KPN afgesloten zijn. De 9e ben ik begonnen met alles aansluiten, maar het DSL lampje bleef stug uit staan. Volgens Alice zou ik de aderparen om moeten draaien. Geprobeerd maar helaas geen effect.

Inmiddels flink wat dagen later...

Nog steeds geen internet. KPN Monteur is langsgeweest en heeft geconstanteerd dat alles gewoon goed werkt en goed is aangesloten. Hij snapte dan verder ook niet waarom het internet niet werkt, en hij zou een ticket aanmaken voor Alice. Dat is inmiddels ook al weer 5 dagen geleden. Zelf al voor 40euro verbeld naar Alice die nu als antwoord geven dat de monteurs van Alice zelf er naar zullen kijken en contact met ons op nemen.

Iemand een idee hoelang het duurt voordat die monteurs van Alice contact opnemen? Of anders een idee waar dit aan kan liggen?

Yes
Heb je ook al even gecontroleerd met een ander modem om uit te sluiten dat je Copperjet modem kapot is?

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Hax0r4d
Heb je de andere aderparen geprobeerd?
Misschien zit signaal op verkeerde parenWink
Hax0r4d

mailman
Beide opties geprobeerd. Maar geen signaal.

manuske411
Als die KPN monteur zegt dat je signaal hebt dan kan het volgens mij enkel nog aan je kabeltje naar je Copperjet liggen of aan je Copperjet, want ik begrijp uit je verhaal dat je al een KPN aansluiting had die wel werkte.

mailman
Ik had een verbinding van Hetnet tot 9 Oktober, op 8 oktober zou DSL van Alice geactiveerd worden. Tot 9 Oktober brande het DSL lampje ook gewoon, zowel op het oude modem als de Copperjet.

De KPN monteur heeft de lijn gecontroleerd op opdracht van Alice, om te kijken of er nergens iets fout zat. Hij heeft alles nu zo aangesloten en doorgemeten dat het gewoon zou Moeten werken.

Volgensmij heb ik ondertussen ook alle mogelijke kabels (en ook de beide modems) zo vervangen dat daar het probleem ook niet kan liggen.

mailman
Zucht, niemand? Ik word een beetje hopeloos, aangezien Alice ook nog steeds niets van zich laat horen.

mailman
En 3x raden? Nu alweer meer dan een week later nog steeds geen internet. Het enige wat je te horen krijgt van de '2e lijn' is de vraag of ik de draden weer om wil draaien.

Alsof ik dat al niet 10x gedaan heb! En dan mag je WEER 10 dagen wachten op bericht.

Rukkers

nexagon
PM me je NL nummer even

mailman
Het is gefixed! Hoewel de lijn vanmiddag wel even zwaar klapperde.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nogsteeds geen DSL verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief