obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 02:38
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Beloften maar nakomen.....

arfo
Al lang klant van Alice, op zich redelijk tevreden maar wat een puinhoop bij de Helpdesk... De een weet niet wat de ander doet en verwerken van gegevens....lachertje ....die raken zomaar weg.
Lang geleden was er een storing waardoor geheime telefoonnummers ineens zichtbaar werden, mailen dus....reactie....en weer mailen, dan krijg je de standaard email terug dat je moet BELLEN. Nou dat heb ik 4x gedaan, toezegging op toezegging, belofte op belofte, weer mailen, weer bellen en dan te horen krijgen dat er niets in het systeem staat, weer een mutatie gemaakt, maar natuurlijk geen verandering, wel werd er gezegd dat ik voor die mutatie € 10,00 moest betalen, ken je dat, door een fout van Alice....... Mailen, reactie, of je maar weer even wilde bellen, dan krijg je aan de telefoon te horen dat het alleen SCHRIFTELIJK kan, alsof ze dat niet eerder hadden kunnen bedenken.
In ieder geval om een lang verhaal kort te houden, ik geschreven over de kosten die ik zou moeten betalen door een fout van Alice, na een lange tijd werd ik gebeld en werd mij medegedeeld dat ik natuurlijk NIETS hoefde te betalen en dit verrekend zou worden met de volgende nota (het was dus al in rekening gebracht), ik heb het zelfs schriftelijk gekregen maar........... je snapt het al, ook op de volgende 2 rekeningen NIETS in mindering gebracht, weer mailen, ditmaal moest ik bellen ivm de privacy, NOU JA........
Dus nu weer een brief de deur uit, beloften en afspraken kunnen ze daar absoluut niet nakomen.
Als laatste, sinds enige tijd merk ik dat de bandbreedte wordt geknepen door Alice, bij het downloaden van bvb een film is het erg moeilijk een internetpagina te openen en duurt alles erg lang, dit knijpen (snelheid was ook al afgenomen) is het bedonderen van klanten.........MAILEN maar weer??????????????????

nexagon
het is maar net hoe je het ziet!
knijpen is het niet het is alleen stelt alice het profiel in waarop het modem stabiel blijft.
als je een modem op wide open laat staan en hij trained maar in op 12 kan je hem beter naar 12 zetten modem moet anders teveel corrigeren om online te blijven.

donzine
nexagon schreef:
knijpen is het niet het is alleen stelt Alice het profiel in waarop het modem stabiel blijft.
als je een modem op wide open laat staan en hij trained maar in op 12 kan je hem beter naar 12 zetten modem moet anders teveel corrigeren om online te blijven.

Je reageert ook wel alleen op dat laatste stukje, terwijl het vooral om het eerste ging volgens mij -_-"

nexagon
klopt met de rest heb ik niks te maken Wink
wij doen alleen netwerk kant Wink

uranus1963
nexagon schreef:
knijpen is het niet het is alleen stelt alice het profiel in waarop het modem stabiel blijft.

Met alle respect, maar er word terdege geknepen. Ik heb hier andere providers op dit adres gehad, die met het grootste gemak mij 18 Mbit konden leveren, zonder de lijn laten klapperen. Dus, ze liegen alsof het gedrukt staat. Ik heb 4 providers omhoog gewerkt in technisch opzicht en ik zit al 18 jaar in de ICT en ik had nog nooit van een zogenaamde klapperlijn gehoord. Neen, problemen met de stabiliteit krijg je alleen maar wanneer je de lijn afknijpt en niet de volledige snelheid laat draaien. Met die kennis ben ik zo snel mogelijk vertrokken bij Alice en zij moeten dan maar uitzoeken of ze al dan niet de betaling kunnen ontvangen, maar die komt in alle gevallen niet van mijn kant af!!

Groet,

Uranus.

nexagon
Wat jij wil!
Telfort heeft het over klapperende lijn / planet /xs4all noem maar op...

En btw op 2 km kan je geen 18 mbit krijgen.

bruno001
nexagon schreef:
Wat jij wil!

Ik had wide open 14 en dan 6-8, Nu staat mijn lijn op 12 en traint op 10+, dankzij Nexagon wel een stabiele lijn op 1600 m,
Dus weinig te klagen over die kwaliteit.

Bruno

BMP
bruno001 schreef:
nexagon schreef:
Wat jij wil!

Ik had wide open 14 en dan 6-8, Nu staat mijn lijn op 12 en traint op 10+, dankzij Nexagon wel een stabiele lijn op 1600 m,
Dus weinig te klagen over die kwaliteit.

Bruno

Kijk weer een probleem hier op dit forum opgelost Smile

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

con
uranus1963 schreef:
. . . . .in technisch opzicht en ik zit al 18 jaar in de ICT. . . . .Groet, Uranus.

Toch blijkbaar een half jaartje tekort, ik heb het onderstaande al eerder geschreven.

Bij mij betekent een klapperlijn een verotte las, ik leg uit.

Ik zit aan het eind van een (hemelsbreed) 4690meter lange telefoonlijn.
Goed beschouwd is dat ongeveer zo'n 6500 meter via de weg (wortel 2).

Tot nu toe was het zo, dat iedere keer dat mijn lijn klapperde, ik de KPN
heb gebeld, zij een probleem ontdekt hadden (soms merdere), de nodige
lasssen zijn gaan vervangen en hup, mijn lijn was weer stabiel.

De allereerste keer hadden ze een stuk gevonden die dermate slecht
was dat ze 300 a 400 meter telefoonkabel hebben vervangen.

Vele keren daarna dus die verrekte lassen. Dit waren oude en of slechte
lassen die beinvloedbaar waren door vocht. Als het dan een poos geregend
had ging mijn lijn weer klapperen.

Mijn verbinding kan stabiel draaien met 1200 tot 1500 kbps, maar dan moet
het koper wel errug goed zijn. Voor mij geld dat klapperen nooit met de provider
te maken heeft gehad.

Laten ze maar een lijnmeting doen, liever nog de KPN. Het vervelende allen is
dat de KPN alleen komt als je telefoon eruit ligt als je geen internet afneemt
bij de KPN, dus je moet naar de KPN toe af en toe een beetje jokken willen ze komen.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben niet gek, ik ben anders.

uranus1963
con schreef:
uranus1963 schreef:
. . . . .in technisch opzicht en ik zit al 18 jaar in de ICT. . . . .Groet, Uranus.

Toch blijkbaar een half jaartje tekort, ik heb het onderstaande al eerder geschreven.

Bij mij betekent een klapperlijn een verotte las, ik leg uit.

Ik zit aan het eind van een (hemelsbreed) 4690meter lange telefoonlijn.
Goed beschouwd is dat ongeveer zo'n 6500 meter via de weg (wortel 2).

Tot nu toe was het zo, dat iedere keer dat mijn lijn klapperde, ik de KPN
heb gebeld, zij een probleem ontdekt hadden (soms merdere), de nodige
lasssen zijn gaan vervangen en hup, mijn lijn was weer stabiel.

De allereerste keer hadden ze een stuk gevonden die dermate slecht
was dat ze 300 a 400 meter telefoonkabel hebben vervangen.

Vele keren daarna dus die verrekte lassen. Dit waren oude en of slechte
lassen die beinvloedbaar waren door vocht. Als het dan een poos geregend
had ging mijn lijn weer klapperen.

Mijn verbinding kan stabiel draaien met 1200 tot 1500 kbps, maar dan moet
het koper wel errug goed zijn. Voor mij geld dat klapperen nooit met de provider
te maken heeft gehad.

Laten ze maar een lijnmeting doen, liever nog de KPN. Het vervelende allen is
dat de KPN alleen komt als je telefoon eruit ligt als je geen internet afneemt
bij de KPN, dus je moet naar de KPN toe af en toe een beetje jokken willen ze komen.
--------------------------------------------------------------------------------

Laten we gewoon eens nuchter blijven. Je kan gelijk hebben wat die las aangaat. Prima. Doch waarom heb ik er dan bij de ene prvider geen last van en bij de andere wel? En haal ik bij Provider X wel de snelheid van 18 Mbit en bij de andere provider geeneens 1.5 Mbit op diezelfde tot 20 Mbit die ik krijg. Is niet logisch. Dus ik zie dat hie meer oplichting in het spl zit dan wat anders.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beloften maar nakomen.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Maar verbinding met 1 computer tegelijk. Algemeen 6 01 juli 2010, 10:00
meestal goeie snelheid maar soms ook heel erg traag Storing 1 01 maart 2010, 12:40
Alice sorry maar dit kan niet Webcare Alice 2 22 februari 2010, 15:21
Lage snelheid. maar toch dicht bij de centrale Snelheid 13 09 februari 2010, 23:18
wel betalen maar geen internet Webcare Alice 3 20 januari 2010, 11:37
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief