obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 04:17
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Aanmelden in alice lounge

salazar
Ik heb nu Alice vanaf 17-10-2008 en tot op heden is het mij nog niet gelukt om in te loggen in de lounge om mij aan te melden en een email adres aan te maken.
is er een andere mogelijkheid om mezelf aan te melden en een email adres te krijgen.
het staat voor geen meter om bij een snelle verbinding een "hotmail" adres te gebruiken

BMP
Probeer eens in te loggen met je complete e-mailadres *****@alice.nl als gebruikers naam.

BMP
Gewijzigd door BMP op 29 oktober 2008, 20:47
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Ien
mmmmm even uitleggen hoe het zit. Mijn zus heeft Alice. we hebben de telefoon aangesloten (zonder de splitter) en een emailadres aangemaakt. Telefoon werkt nog steeds niet en ze kan niet meer inloggen in Lounge. Verschillende keren gebeld en gemaild en nu schijnt ze een brief te krijgen om hulp te krijgen bij het instellen. we wonen op 3 uur afstand rijden van haar, kan dus niet 'even helpen. Maar niet meer inloggen in Lounge? Dat is toch raar! Kon eerst wel! Iemand een idee?

Ien
oke telefoon werkt en nu nog LoungenWink

rickje
Ien schreef:
oke telefoon werkt en nu nog LoungenWink

hoi
het gaat beter dan bij mij.
de tel doet het nog steeds niet. de lijn blijft klapperen en de lounge ligt er al uit sinds de grote storing in het datcentre van 27-10.
daarnaast is de firewall optie van de modem erg beperkt en ik kan diverse aanpassingen niet doen in modem.
iemand enig idee.

MaXMhZ
Zoals BMP hierboven al zei; gebruik het volledige email adres en niet alleen de naam. dus <naam>@alice.nl om in teloggen in de lounge.

rickje Firewalls in modems zijn hardware firewalls. Die zijn altijd beperkt in mogelijkheden.

Voor het aanpassen van sommige opties in de modem/router heb je het beheerders password en ID nodig. Het ligt er maar net aan wat je precies wilt aanpassen. Dat zeg je er niet bij.
Gewijzigd door MaXMhZ op 02 november 2008, 01:24

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanmelden in alice lounge', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief