obey-robots.txt
19 April 2019, 01:15
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

geen telefoon na portering

bruno001
William schreef:
Hier (Amsterdam) gaat ie nog steeds goed, alle Dect toestellen doen het.
Vaste dect-foon op poortje 1 aangesloten, andere dect op poortje 2 voor
voipbuster, mocht alice ooit wegvallen...
Wissel ook afentoe, gewone nummers bel ik met alice, 0900 (kijk eerst op
vraagalex.nl voor alternatief) en 088 nummers bel ik met voipbuster,
is daar goedkoper Wink

Hi William,
Mijn telefoon port phone1 is defect, kun je dan voip toch op phone2 aansluiten? Hoe of staat dat ergens, ik kan combinatie voip op de CJT niet vinden omdat standaard VoDSL software is geladen. Pakketje met ander modem zou onderweg zijn maar ik moet nu voip over de PC doen. Klinkt als een goed alternatief.

Thx

Bruno

William
Hi Bruno,

ik heb destijds toen het VOIP-bellen 'n beetje in opkomst was, de Tiptel CyberBox 100 aangeschaft, hiermee kun je met je eigen telefoon voip gesprekken voeren, en die heb ik
dus aangesloten op poortje 2.

Stekkertje vanaf Tiptel box naar modem (poort2), ander stekkertje vanuit Tiptel naar foon,
usb stekkertje naar comp voor power

net gekeken, kost vrijwel niets meer vergeleken met 4 à 5 jr terug, voor 25 euries heb je 'n
cyberboxje.

info Tiptel voip-apparatuur: http://www.tiptel...;lang_id=1

site Tiptel: http://www.tiptel.nl

site VoipBuster: http://www.voipbu...index.html

groet, William
----------------------------------------------------

gewoon een startpagina : vanalleseenbeetje

bruno001
William,

Bedankt, gaat bij mij dus niet, phone2 is dood. Maar zal zien als ik een nieuw modem krijg. Slakkenpost

Bruno

sappeur
Beste Alice gebruikers,
na veel gepruts en geklooi met de Alice klantenservice en opstartproblemen lijkt het nu goed te gaan, weerstand gewijzigd van 6k8 naar 10KOhm en de draadloze Philips CD 245 triple werkt het nu vanf 16-11 goed.
inmiddels wel een klachtenbrief naar directie Alice gezonden en bericht terug gehad dat telefoonabonnement voor de probleem periode wordt geretourneerd, is tenminste iets.
Nu nog wachten op een beloofd aanpasblokje voor de telefoonaansluiting, inmiddels 10 dagen geleden.
Nu nog proberen om bij het contract de papierenrekening te annuleren, ik wist niet eens dat dit geactiveerd was.
het lijkt simpel om dit in de Lounge aan te passen maar ik heb maar weer een mail gestuurd.

We strijden verder!!!!

Rossi
bruno001 schreef:
William,

Bedankt, gaat bij mij dus niet, phone2 is dood. Maar zal zien als ik een nieuw modem krijg. Slakkenpost

Bruno

Op alle Alice modems is phone 2 dood

sappeur
hallo Alice gebruikers,
zaterdag 6 december een impedantie aanpasblokje van Alice ontvangen om het probleem met de aansluiting van de draadloze telefoons op te lossen.
Ik zal even een reactie geven als dit naar behoren werkt

bruno001
Rossi schreef:
bruno001 schreef:
William,

Bruno

@Rossi,
Ik heb er nu 1 in gebruik en het werkt nu, dus ben ik nog niet verder aan het proberen. Waarom zitten er dan 2 RJ11 aansluitingen als er toch maar 1 werkt op de copperjet, kunnen ze dat geld beter besteden. Of is dat voor als je VOIP software hebt draaien (voorbereid op de toekomst)?

sappeur
De modem is voorbereid voor 2 VODSL aansluitingen, Alice heeft er maar 1 actief en dat is phone1. Bij Vodafone faciliteren ze 2 aansluitingen, dus 2 aparte nummers

bruno001
@Sappeur,

Thx, ik dacht om een IP Dectphone aan te schaffen, maar als de tweede poort niet werkt, kan dat dus niet naast mijn bestaande telefoon. Spaar ook weer geld.

Rossi
Rossi schreef:
bruno001 schreef:
William,

Bruno

*kuch*

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefoon na portering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief