obey-robots.txt
23 Februari 2019, 12:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Help! Ik kom niet van alice af!

moverweel
bruno001 schreef:
moverweel schreef:
En het gaat maar door.

Nu heb ik weer een brief gekregen: ik moet m'n modem terugsturen.
Kan niet.
Heb ik twee maanden geleden al gedaan.
In een retourbox.
Die ik van alice heb gehad.
Zijn ze zeker weer kwijtgeraakt.

Ach ja, maakt niet uit joh.
Heb toch niets beters te doen dan iedere keer achter dat gepruts aan te rennen.

Ik wordt hier echt heel erg moe van.

Als je de box hebt gestuurd, heb je ook een pakketnummer, doe track en trace, copier het antwoord en mail het naar Alice.
Kan altijd iets verdwenen zijn bij de pakketpost, maar dan heb je wel het bewijs in handen.
Schijnt idd een paar weken te duren voor ze bij Alice bericht krijgen van BNS, en dan maar hopen dat ze herkennen dat het jouw modem is.

Ze is ook zo lekker helder hè, die schat van een Alice.
Als ze dat nou eens wél zou zijn.

De betalingen zijn nu rond.
Als ze allemaal bij de helpdesk zeggen dat de betalingen altijd vooraf zijn, en als je dan op je bankafschriften altijd een automatische incasso in de laatste week van iedere maand ziet verschijnen (meestal de 28e), dan ga je er toch vanuit dat DAT de vooruitbetaling is op de komende maand?
Heb gisteren alle fakturen vanaf dag 1 doorgelopen.
Wat blijkt nu, mijn vooraf betalingen worden achteraf geincasseerd en halverwege gefaktureerd.. ofzo.
Dus ik heb een soort van uitgestelde voorafbetaling.. ofzo.

En het modem was allang aangekomen, dat hoorde ik weer achteraf in een reaktie op één van m'n emails.
Het was weer een standaard tekst, erg misleidend en onrustzaaiend allemaal op deze manier.

En dan vinden ze het gek dat je ontplof als er weer zo'n misleidende brief in de bus ligt?

Nou ja, gisteren een vriendelijk gesprek gehad met een medewerker van Alice (of Cendris? whatever).
Na het keuzemenuutje ook direct iemand aan de lijn.
Bijzonder hoor.
Nu loopt alles opeens weer soepel.

Wat moet je nou met zo'n tent.
Het ene moment halen ze het bloed onder je nagels vandaan en het andere moment is alles opeens weer poeslief.
Het lijkt wel een relatie! Shock

MisterSenseo
Hahahahaha,in een huwelijk moet je soms ook hard werken,LOL !!!
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Rossi
Ik geloof dat ik u geholpen heb.

moverweel
Rossi schreef:

Dat is mooi.
Ik hoop dat je begrijpt waarom ik zoveel negatieve berichten op dit forum heb achtergelaten.
Ik ga er verder ook niet meer op in, dit zes maanden durende hoofdstuk wil ik afsluiten en zo snel mogelijk vergeten.

Bedankt voor de duidelijkheid!

Groetjes,
Marcel

Rossi
moverweel schreef:
Rossi schreef:

Dat is mooi.
Ik hoop dat je begrijpt waarom ik zoveel negatieve berichten op dit forum heb achtergelaten.
Ik ga er verder ook niet meer op in, dit zes maanden durende hoofdstuk wil ik afsluiten en zo snel mogelijk vergeten.

Bedankt voor de duidelijkheid!

Groetjes,
Marcel

Ik ga niet met een klant, of oud-klant in discussie.
Ik ben wel blij dat ik wat duidelijkheid heb kunnen scheppen voor u.

opgelicht door alice
ja hooooor.
zelfde als hierboven,bellen,mailen,schrijven,niets helpt om die ene hersencel geactiveerd te krijgen van blonde alice.
ik geloofde niet dat zij zo dom was.
en ja hoor,ik heb een vast adres gevonden van alice.
en heb gemaild dat ik volgende week daar met meerdere de rotzooi kort kwam slaan.
kreeg zeer snel een mailtje dat dit adres van niet alice was.
heb toen terug gemaild dat mij dat niets kon schelen,en volgende week toch langs kwam.

EN U RAAD HET AL.
NU WORD HET MET SPOED GEREGELD

Alex
opgelicht door alice schreef:
ja hooooor.
zelfde als hierboven,bellen,mailen,schrijven,niets helpt om die ene hersencel geactiveerd te krijgen van blonde alice.
ik geloofde niet dat zij zo dom was.
en ja hoor,ik heb een vast adres gevonden van alice.
en heb gemaild dat ik volgende week daar met meerdere de rotzooi kort kwam slaan.
kreeg zeer snel een mailtje dat dit adres van niet alice was.
heb toen terug gemaild dat mij dat niets kon schelen,en volgende week toch langs kwam.

EN U RAAD HET AL.
NU WORD HET MET SPOED GEREGELD

@opgelicht door alice. Ik wil je graag herinneren aan de disclaimer en de gebruikers voorwaarden die je geaccepteerd hebt!

Je mag in een eigen onderwerp in nette bewoordingen vertellen wat er mis is gegaan. Overal je ongenoegen spuien in verschillende onderwerpen mag niet. Het is een forum om elkaar te helpen. Als jij wilt helpen door mede gebruikers te waarschuwen voor Alice dan is dat prima maar in een eigen onderwerp.

link disclaimer
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help! Ik kom niet van alice af!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief