obey-robots.txt
22 April 2019, 02:50
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

sprong in het diepe

Rijswijker
De vaste lijn telefoon doet het nu ook zonder splitter. Goede lijn geen ruis.

Nu maar wachten op de telefoontjes van KPN onder etenstijd waarin ze superscherpe aanbiedingen (let wel: je moet er jaren voor bloeden) hebben om maar over te stappen.

Voorlopig kunnen ze de boom in bij KPN. Ik las ergens dat contact met de klantenservice bij Telfort/KPN als een soort warme douche voelde, dat heb ik anders ervaren, daarom zit ik nu bij Alice.
---Soms denk ik wel eens.......maar over het algemeen niet.-------------

Timelord
Same here, 2 weken te vroeg overgezet, maar geen modem. Wel elke dag mooie beloftes, maar geen modem.

de dinsdag voor de opleverdatum: een modem, aangesloten en het werkt. Denk je dat je alles gehad hebt......
Op de originele opleverdag: geen internet, daarna ook nooit meer gehad. Gelijk op die dag opgezegd.
Nu maar hopen dat ik inderdaad opgezegd heb, want je weet het met die lui maar nooit.

Het schijnt dat je eerst compleet opgeleverd moet zijn voordat je op kunt zeggen. Zou betekenen dat ik nooit meer van ze af kom !!!!.
Stelletje prutsers. Zo duidelijk is Alice, nou stik er maar in !!!.

Ik ga mooi naar Telfort.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sprong in het diepe', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief