obey-robots.txt
20 Maart 2019, 00:51
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Mail via emailclient (Outlook etc.)

kaasberry
ok de out.alice.nl werk bij mij nu ook.
als je een niet alice email adres met out.alice.nl wil versturen moet je bij tabje Servers onderaan My server requires authentication (ook aanvinken) op settings drukken. Instellen op log on using en daar het account name en password invullen van alice.

(het account name is jouwnaam@alice.nl en pass is geboorte datum als je die nog niet hebt verandert)

Bij mij werkte het SmileSmileSmile (ik heb dit in outlook express werkent gekregen Grin:p)
Gewijzigd door kaasberry op 26 oktober 2007, 17:31

calsamd
dank je kaasberry voor de aanvulling dat van dat vinkje was ik vergeten te vermelden Frown.. maar ben blij dat het bij jou ook werkt Grin
Gewijzigd door calsamd op 26 oktober 2007, 17:37

icky
sorry maar hij vraagt nu steeds om het netwerk wachtwoord, volgens mij ben ik een supersukkel

obi
kaasberry schreef:
zins gister (25 okt) werkt mijn uitgaande email in outlook op smtp.alice.nl ook niet meer. Shock Ik moet nog ff out.alice,nl weer uitproberen.

Ditto hier, op mijn appeltje werkte smtp niet meer. Dit aangepast in out.alice.nl en user/wachtwoord ingegeven. Kan weer mailen met de MacSmile
Gewijzigd door obi op 26 oktober 2007, 22:14

Hermann
Hallo,
mij wil het niet lukken om uotlook in te stellen
in.alice.nl
out.alice.nl
smtp.alice.nl
naam@alice.nl
wachtwoord ddmmjjjj
dit alles geprobeerd maar werkt niet help(digibeet) maar dat weet ik
gr hermann

wollie123
wollie123 schreef:
instellen voor dummy’s

Voordat u outlook kan instellen moet u op Alice.nl in Alice lounge uw gebruikersnaam en Alice Outlook Express wachtwoord hebben gewijzigd in: naam@alice.nl en het door u gekozen wachtwoord.

Ga naar Outlook Express ---Extra,daarna accounts internetaccounts,Email toevoegen---Email.
Naam invullen bv Jan Smit
Volgende.
Emailadres invullen naam@alice.nl
Volgende.
Emailservernamen,
Servertype voor inkomende Email is Pop3server.
Server voor inkomende Email(Pop3,Imap of http) in.alice.nl invullen!
De Smtp server voor uirtgaande Email (Smtp) smtp.alice.nl invullen!
Volgende.
Accountnaam, naam@alice.nl invullen
Wachtwoord invullen ,wachtwoord onthouden aanvinken.
Volgende .
Informatie compleet
Voltooien.
Alice als standaard instellen
Sluiten.
Klaar!
Grin

creugers
Wat e-mailen betreft is het zeer droevig gesteld met Alice. Om überhaupt iemand een mail te kunnen sturen, moet ik eerst inbellen op mijn Tomaatnet account. Mails ontvangen is geen probleem, maar een mail versturen is een nachtmerrie! Vooral omdat ik nog steeds niet in die domme Lounge van hun kan inloggen.

lexleest
Kan hier wel mail ontvangen maar als ik verstuur komt het nooit aan bij de ontvanger, maar geeft hier wel aan dat het is verzonden.
Via out.alice.nl krijg ik een systeembeheerders bericht terug. Krijg dit niet als ik smtp.alice.nl gebruik.

Ga ik via webmail verzenden dan werkt het wel gewoon.

Heeft iemand een idee?

Geen idee wat het was, maar het werkt nu weer.
Gewijzigd door lexleest op 04 november 2007, 19:24

Hermann
Hallo,
na outlook ingesteld te hebben met de volgende gegevens
in.alice.nl
smtp.alice.nl
naam@alice.nl
wachtwoord
kan ik wel mail versturen via outlook maar komt het binnen op de alice web acces,doe ik iets fout zo ja wat
gr Hermann

Hermann
hallo
gevonden
gr hermann

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail via emailclient (Outlook etc.)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Phishing Mail Algemeen 3 14 juli 2012, 11:11
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
ramp e-mail met andere SMTP SMTP, POP3, NNTP etc... 19 16 februari 2012, 18:45
Help configureren met Live mail lukt niet meer! SMTP, POP3, NNTP etc... 8 12 oktober 2011, 14:07
wel mail versturen, niet ontvangen in outlook, staan wel op website ....? Algemeen 1 28 september 2011, 13:17
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief