obey-robots.txt
21 April 2019, 10:48
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Mail via emailclient (Outlook etc.)

maho
ach zo, het werkt dus alleen als je email adres hebt ingesteld in alice lounge?
En dat ik daar niet in kan komen is een 1e, en 2e probleem.Shock

ik moet zeggen dat dit wel bagger gedoe is allemaal. Klant moet het zelf maar uitvinden?
Telefoonnummer zenden doet het ook nog niet, moet zeker ook via die gare lounge.

Moet wel erg veel moeite doen voor zoiets simpels. Verder is de snelheid zeer goed: 2.10 MB/sec, up + - 100 kb/sec.

reneetje
hallo daar hier even een vraagje van mij tot betrekking binnen halen van email.. ik haal mijn mail maar met ongeveer maar 150kbs binnen ik vind dit wel erg traag FrownFrown wat kan ik hier aan veranderen want al haal ik films of muziek binnen gaat dit heel erg vlot kan iemand mij hier antwoord op geven ajb bij voorbaat dank alvastSmile

solute76
en hoe kan je je mail lezen op je blackberry..... iemand ervaring mee?

GerJ
Nog een andere ervaring. Ik heb een e-mailaccount elders; erg handig, want ik kan van provider wisselen zonder dat mijn e-mailadres verandert. Het Outlook-account is gewoon ingesteld voor dat account, dus user-id, wachtwoord, server voor inkomende e-mail. Nu komt het: bij de server voor uitgaande e-mail heb ik ingevuld smtp.alice.nl, bij Meer instellingen... > Server voor uitgaande e-mail heb ik het vinkje bij Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist niet aan staan! Het werkt als een scheet!
Gewijzigd door GerJ op 16 september 2008, 17:46

henkw
Hoi Solute76,

Ik zou al blij zijn als ik het via outlook en Vista kan lezenSad
ik zit nu al 2 weken op die duidelijke Alice te wachten.
Het is een kl*te bedrijf en denk er hard aan om toch maar naar een duurdere provider te gaan die doet wat hij zegt
Henk
Gewijzigd door henkw op 17 november 2008, 22:46

ron1
Vandaag alice gekregen, internet hier tenminste gaat 5 keer sneller als planet.Daarover zeker geen problemen.

Nu de emailproblemen.

Ik heb:in de lounge mijn emailadres opgegeven wat ik graag wil hebben, en het password veranderd.

Mij wordt verteld dat ik voor UIT gaande mails out.alice.nl moet gebruiken.Het gekke is, nu kan ik wel mails verzenden maar niet ontvangen, er staat toch echt in.alice.nl ingevuld en verificatie voor emails met password aangevinkt..........ik gebruik Windows Mail in Vista..iemand een oplossing ?

ron1
Heb oplossing zelf al gevonden, was mijn eigen fout, was iets vergeten bij username.

Dat internet wat ik hier nu heb is het snelste wat ik ooit gehad heb trouwens, snelheden zijn echt hoog, zeker weinig allicegebruikers in de buurt dan ....email werkt nu ook prefect, ik heb geen klachten meer, zelfs de telefoon doet het prima !

ron1
Ehh.......misschien toch iets te vroeg gejuichd ?

Ik krijg nu GEEN foutmeldingen meer met ontvangen en verzenden, maar...........er komt ook niks binnen ?? Kreunnnnnnnnnnnnnn

HenkJan
ron1 schreef:
Ehh.......misschien toch iets te vroeg gejuichd ?

Ik krijg nu GEEN foutmeldingen meer met ontvangen en verzenden, maar...........er komt ook niks binnen ?? Kreunnnnnnnnnnnnnn

Dat komt omdat je met het pop3 protocol je "Postvak In" uitleest en geen subfolders. Als je niets verandert aan je instellingen komt bij Alice alle mail binnen als ongewenste e-mail en eindigt in de folder "ongewenste e-mail"

Je moet via de Alice Lounge even inloggen op je webmail. Daar moet je dan onder "Opties" het vinkje weghalen bij "Ongewenste e-mail filteren" of een adressenlijst aanmaken van mensen die jou e-mail mogen sturen.

ron1
Het werkt !

Heel erg bedankt hiervoor.

Toppie.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail via emailclient (Outlook etc.)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Phishing Mail Algemeen 3 14 juli 2012, 11:11
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
ramp e-mail met andere SMTP SMTP, POP3, NNTP etc... 19 16 februari 2012, 18:45
Help configureren met Live mail lukt niet meer! SMTP, POP3, NNTP etc... 8 12 oktober 2011, 14:07
wel mail versturen, niet ontvangen in outlook, staan wel op website ....? Algemeen 1 28 september 2011, 13:17
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief