obey-robots.txt
16 Februari 2019, 11:17
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wel DSL signaal maar geen IP adres!!

davidio
Ja hij doet t nu ook hier.
Maar snelheid valt vies tegen: 6 mb slechts

bruno001
davidio schreef:
Ja hij doet t nu ook hier.
Maar snelheid valt vies tegen: 6 mb slechts

Er is ook nog een forum over de snelheid, met afstand tot de centrale.
Hier kun je vergelijken of je een goede snelheid hebt of dat daar nog aan gesleuteld kan worden.

Afstand tot de centrale postcode 1500 mtr, maar werkelijk 1800 mtr met routeplanner.
Mij profiel staat op 16 Mb, copperjet traint op 11 Mb, maar bij Speedtest kom ik niet hoger dan 9 Mb.
Nuria staat bij mij op een gemiddelde snelheid van 8 Mb over 2 maanden, dus alles is relatief.

Misschien dat KPN eens een beetje nieuw koper in de grond moet stoppen om een betere lijn te krijgen.

davidio
Naja aan de lijn zal t niet liggen denk ik.
Ik woon in een zeer nieuw appartementencomplex.

Afstand is een kleine 1600 honderd meter volgens BBned zipcheck.

Ik ben benieuwd hoe de snelheid zich zal gedragen over een maand ofzo.

pebbie1976
Heb hier bij mijn moeder helaas het zelfde probleem. Ben zelf anderhalf jaar geleden klant geworden bij Alice zonder problemen werkte alles in 1 keer, dus om die reden ook moeders over gezet op Alice. Pakket aangevraagd begin april met opleveringsdatum 15-05-09. Modem was een paar dagen eerder binnen, op 16-05 alles aangesloten maar helaas geen internet te verkrijgen. Helpdesk gebeld, en idd ook mij attempting to connect en geen wan ip adres ingesteld. Zouden ze per direct doen, afijn uiteindelijk ben ik bijna 3 weken en 3 bel uren verder en werkt het nog niet. Ergste is nog dat ze nu ook al anderhalve week telefonisch niet bereikbaar is omdat we het knp nummer hebben laten porteren. Afgelopen dinsdag voor een laatste keer gebeld en kreeg de garantie dat het uiterlijk vandaag om 1700 opgelost moet zijn. Geloof er geen ene fuck meer van maar zal straks wel bij kijken bij d'r. Als het niet werkt kan Alice de pleuris krijgen en gaan we weg en zoeken we wel een ander. Vraag me alleen af waar haar telefoonnummer nu momenteel zweeft, want tis niet de bedoeling dat ze die ook nog verspeelt lijkt me.

Verdomde van die Alice is, dat dat als het eenmaal werkt er niks aan de hand is. Ben zelf al anderhalf jaar een tevreden klant en nooit problemen gehad. Maar ga nu wel me twijfels zetten bij dit bedrijf.

Hahahaha
Heb je toevallig al een quickstart geprobeert? (ik denk van wel hoor maar ik deel het toch nog eventjes) je kan dus op je modempagina links boven quickstart kiezen en dan het alice ppoa profiel kiezen en dan nog een keer op next en dan store, vervolgens restart je modem. Probeert het eens, het kan geen kwaad.

En was het zo dat jullie een blokkade hadden of een storing?

pebbie1976
Hai Hahaha

Inloggen op de modem heb ik idd contstant gedaan en daarbij zag je gewoon dat continu hij attempting to connect was.
Via dos dmv cmd en relaese en renew al diverse herstarts geprobeerd zonder resultaat. Kreeg gewoon geen Wan IP toegewezen.
Maar..... tot mijn grote verbazing deed internet het gisteravond wel! We hadden zowaar een Wan Ip toegewezen gekregen jippie 3 weken na beloofde opleverdatum. Alleen ontzettend balen dat de telefoon het wederom niet deed, had gewoon een dode lijn. Telefoon ging wel over als we het nummer belde maar kon niet beantwoord worden. In totaal 3 kwartier met de helpdesk aan de telefoon gezeten such no luck. Ze zien dat het signaal erg zwak is dus gaan nu de TD naar de lijn laten kijken. Na 3 kwartier telefoneren heb ik het opgegeven ( of in ieder geval mijn beltegoed a 35 cent per minuut, dit moet jik met de mobiel bellen als de gewone tel er uit ligt nl) en ben zelf nog een paar uur aan het stoeien geweest. En wonder boven wonder doettie het nu wel? Maar... zo sceptisch als ik ben vraag ik me af voor hoelang, want soms als we het nummer bellen krijgen we te horen dat het niet in gebruik is en soms lukt het wel om te bellen en gebeld te worden.

pebbie1976
Ben er klaar mee, sturen ze je toch alsnog een verkeerder rekening v.a. 15-05 terwijl je door hun toedoen pas 3 weken later online kon en tig uren met de helpdesk mocht bellen. En nee de tel.kosten (60 euro) willen ze niet vergoeden terwijl de fout toch echt bij hun ligt! Weet niet of er nog een groepsaktie loopt via de consumentenbond maar ik schijt op deze toko. Ze zijn binnenkort in ieder geval 2 klanten kwijt, stelletje ######## daar.

Edit BMP: graag een beetje op het taalgebruik letten, alvast bedankt voor de medewerking Smile
Gewijzigd door BMP op 23 juni 2009, 21:20

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel DSL signaal maar geen IP adres!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief