obey-robots.txt
19 April 2019, 01:07
Navigatie
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

kONIG Router pakt CJ niet vie de wan.

denizz1992
2009 schreef:
Sneu van de wan poort, die heb je echt nodig op een router. Maar als de router al wat gebreken vertoont, zou die dan niet in de weg kunnen zitten? Heb je al eens geprobeerd om een directe verbinding (cross kabel) met het modem te maken en dan warcraft eens te testen? Aan de andere kant, utorrent doet het wel op dezelfde poort toch?

Tsja waar ik dan aan zit te denken is een firewall op windows. Omdat het wel gaat met bijvoorbeeld utrorrent op poort X, maar niet met warcraft op dezelfde poort. Net of warcraft dan geen ‘server’ rechten heeft. Warcraft is wel als uitzondering toegevoegd aan je windows firewall? En je weet 100% zeker dat ze dezelfde poort gebruiken toch (kun je meestal instellen)?

strange!

ja ik heb in warcraft de port numer verandert naar 6113 en in utorrent ook als ik utorrent open kan ik hosten
is hij niet open dan niet.. Sad
maar ik heb nog een vraagje ik heb gehoord dat uPnP ook iets te maken had want ik heb dat in utorrent en niet in wc3
en uPnP wat ik over gelzen heb is dat hij automatich een port voor je open gooit in je router en als je klaar bent weer dicht gooit..

maar ik zie deze optie nergens in de modem en als ik me port dicht laat op de modem dan wekt dat utorrent manier ook niet Sad

maaar het goede nieuws is ik kan spelen het slechte ik wil niet dat utorrent doorvoor moet open staan :O!

wie ow wie helpt me hiermee als het kan ik heb het echter eerder zonder wan geforward gekregen en Zonder Utorrent

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kONIG Router pakt CJ niet vie de wan.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief