obey-robots.txt
17 Februari 2019, 05:32
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Slome website met alice, maar niet met mobiel als modem!

Pearl
Hier nog een met hetzelfde probleem op drie pc's cq laptops.
En op hyves zelf staan ook nog twee berichten(één bij hyvers en één bij de helpdesk van hyves) vol met meldingen van dit probleem.
Denk, dat het bij elkaar geteld misschien al ong. 20 personen zijn, die er last van hebben en allemaal alice klanten.
Bij mij is het afgelopen woensdag begonnen en kheb al van alles uitgeprobeerd(dns servers veranderen, router/modem resetten, geschiedenis/cookies verwijderen, pc geformateerd), maar niks helpt. Angry
Gisteren Alice gebeld, maar daar zou niks bekend zijn van een probleem en/of storing.
Mja, en nou weet ik het ook ff niet meer...

elloco
Formateren ????? hevig.

Rustig blijven ademhalen, komt tijd komt raad, ook dit wordt opgelost.

Pearl
Whoehahahaha!!!!
Ja nou ja...Dat formateren moest toch gebeuren, dus mja...
Ben ook gelukkig niet de enige, die dat heeft geprobeerd.
Alleen jammer, dat het niet heeft geholpen ook...
Kan het nou trouwens ook iets zijn, wat verder ligt, dan Alice?
Bedoel, ik heb dat een keer bij Ziggo gehad, dat ik een probleem had met één site(mijn eigen site nog wel).
En toen bleef ik heen en weer gestuurt worden.
Ziggo zei, dat ze toen geen probleem hadden, dus het moest daar zitten waar de site gehost werdt en de host stuurde me toen weer terug naar ziggo...
Werdt er helemaal knettergek van!
En toen ik zo'n 4 weken bezig was geweest, bleek er dus een probleem te zijn bij nja dat ben ik nou dus ff kwijt...
Het kwam er op neer, dat het net een of twee knooppunten verder lag dan ziggo in ieder geval...
Zou dat hier nou ook niet kunnen zijn misschien?

Pearl
Mja, ik weet niet, of jullie hier iets mee kunnen.
Maar ik heb, sinds dat dit zo is, ook af en toe een probleem met inbellen...
Mijn verbinding geeft dan wel aan, dat er een verbinding is. Maar als ik dan mijn browser open of ik wil de mail checken, dan zegt ie dus, dat er geen verbinding is...
Vandeweek had ik het ook bij mijn msn en dan krijg je dat je kan checken wat het probleem is en toen gaf tie aan, dat de dns adressen(??) niet opgelost konden worden oid...
Gekke is dan weer, dat als ik dan die opendns dinges invul in mijn netwerkverbinding, dat het dan allemaal weer wel werkt behalve dan die plaatjes en zo op hyves...
Als ik daarna mijn netwerkverbinding weer op automatisch dns zet, dan blijft ie het weer wel doen...

Kheb hier trouwens ook(maar ik weet niet, of dat er iets mee te maken heeft), dat als we hier op geen een pc verbinding hebben en er wordt op één die dns gewijzigd, dat we dan alledrie weer verbinding hebben...

MisterSenseo
Ik ben er dus inmiddels achter dat het gaat om een IP met 94.100.xxx.xxx en ik begin de indruk te krijgen dat dit een geblokt IP is vanuit Alice......................
BEHEERDERS EN INSIDERS !!!!!!!!!!!!
Please check dit en indien mogelijk verhelp het of find the solution?
Draadloos met buurmannetje meehoppen ( niet beveiligd ) heb ik een mega razendsnelle Hyves site,met ALLE foto's en berichten en noem maar op.
De Hyves site is dus niet stuk maar iets of iemand binnen Alice houdt het tegen,that's for sure...!

Beware...........we komen er wel al kan het ff gaan duren whahahahaha

Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Pearl
Kga es ff kijken of ik ook zo'n draadloos buurmannetje heb, waar ik mee kan hoppen...
Whoehahahahhahah!!!!

hespen2
MisterSenseo schreef:
Ik ben er dus inmiddels achter dat het gaat om een IP met 94.100.xxx.xxx ......

Gaat niet helemaal op, ik heb namelijk IP adres: 93.125.XXX.XX
Maar dat het probleem bij Alice ligt is ondertussen in ieder geval wel duidelijk. lol
Ik weet niet of het toeval is, maar ik vind websites oproepen ook heel traag gaan.

ajcverbeek
MisterSenseo schreef:
Ik ben er dus inmiddels achter dat het gaat om een IP met 94.100.xxx.xxx en ik begin de indruk te krijgen dat dit een geblokt IP is vanuit Alice......................
BEHEERDERS EN INSIDERS !!!!!!!!!!!!
Please check dit en indien mogelijk verhelp het of find the solution?
Draadloos met buurmannetje meehoppen ( niet beveiligd ) heb ik een mega razendsnelle Hyves site,met ALLE foto's en berichten en noem maar op.
De Hyves site is dus niet stuk maar iets of iemand binnen Alice houdt het tegen,that's for sure...!

Beware...........we komen er wel al kan het ff gaan duren whahahahaha

hier ook ander ip nl beginnend met 172.

Dus allemaal bij Alice klagen...

Pearl
Mijn ip adres is ook anders, maar het ip adres van Hyves is wel met 94.100.xxx.xxx
Dus als Alice die dan blokkeert, krijgen wij hem niet binnen...
Tenminste...Ik neem aan, dat MisterSenseo het zo bedoeld...

hespen2
ajcverbeek schreef:

hier ook ander ip nl beginnend met 172.

Dus allemaal bij Alice klagen...

AJC, dat 172.xxx.xxx.xx ip adres is het interne IP van je modem.
Kijk even op: [url]http://whatismyipaddress.com [/url]

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slome website met alice, maar niet met mobiel als modem!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief