obey-robots.txt
26 April 2019, 18:33
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Imago van Alice = Alles Ligt In Chaos Erachter

akja
Over de technische werking van Alice ben ik nog steeds te spreken, maar de "klantenservice" en de chaos daar achter begint mij de neusgaten uit te komen.
Vanwege een verhuizing moest ik mijn abonnement opzeggen en op het nieuwe adres een nieuw abonnement afsluiten. De ellende die dat opleverde zal ik de lezertjes maar besparen.

Ik kreeg ook een nieuw modem. Het oude modem heb ik netjes met alle toebehoren in de terugzenddoos met adressticker opgestuurd, en een verzendbewijs ontvangen en bewaard.

Uiteraard kreeg ik twee keer een aanmaning dat ik mijn modem op moest sturen, terwijl die al weken gearriveerd zou moeten zijn. Verzendbewijs per e-mail opgestuurd.
"ok" was de reactie, ze hadden hem gevonden.

Dus ontving ik nu een factuur voor mijn modem, omdat ik die niet teruggezonden zou hebben.
Logisch! Natuurlijk! hoe kan ik zo dom zijn?

Anything that can go wrong will go wrong!

Tip: Als de reclame-Alice ontmoet, geef haar dan geen hand, want voor je het weet is er een ongeluk gebeurd en is ze zwanger (van nog meer ellende). Hoe mag Joost weten, maar Alice krijgt het voor elkaar.

Emiel
je hebt helemaal gelijk Wink
ze zijn dom bezig daar
wij hebben al 10 andere modems gehad en nu wil het eens
maar die administratie is idd bagger
er zou een bortje : don't try it at home
onder de alice reclame moeten staan Wink

Bolus
Hi,

Alice is administratief en organisatorisch een ongelooflijke puinhoop. Ze raken probleem tickets kwijt, mails raken zoek of worden maar half gelezen! De helpdeskmedewerkers zijn protocol robots zonder enige kennis van computers of netwerken en kunnen bovendien niet zelf denken.
Ik hoop dat Alice meer aandacht gaat krijgen van de landelijke media, dus post je ongenoegen ook op forums van Radar en kassa e.d. Hoe meer mensen hun klachten bundelen hoe eerder Alice daadwerkelijk gedwongen wordt om orde in de chaos te scheppen.
Gewijzigd door Bolus op 10 januari 2011, 09:41

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Imago van Alice = Alles Ligt In Chaos Erachter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief