obey-robots.txt
23 April 2019, 06:54
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ik #### HET HELE ALICE AF!!

miss-caatje
Bedankt Menon vermeulen!!Wie weet lukt het me nu. Maar ik vind dat als bedrijf je gewoon op alle afdelingen overal bij moet komen. Ik geef niet zo zeer de klantenservice op z'n kop maar Alice als geheel. Je moet je klanten serieus nemen ook klanten met een klacht. Je gaat het als medewerker uitzoeken, vooral als de klacht je eerder in de oren is gekomen. Ik heb bij een grote bank gewerkt. Op afdeling hypotheken, maar ik zorgde ook voor klanten die klachten hadden over sparen, betalen en beleggen ook wist ik daar niet veel van (veel minder als van hypotheken) maar zorgde dat een collega van die afdeling ermee aan de slag ging. Elke klant met een klacht moet geholpen worden en zorgen dat ze een goed gevoel houden bij de firma ondanks dat er wat mis is gegaan. Fouten maken is menselijk maar het moet opgelost worden. En EERLIJKHEID....maar ik heb het idee dat de medewerkers van Alice niet kunnen lezen, aangezien ik al 2keer de (kopie) bevestiging heb opgestuurd waarin staat dat ik niet langer klant ben van Alice per 30-11-2009!Dus ik denk dat elke boer dan weet dat het onzin is om de klant de abonnementskosten van 01-12-2009 t/m 31-12-2009 te laten betalen. Ik vind dat nepperij en geld jatten. En daar pas ik voor...

Maar nogmaals super bedankt!!En ik hoop dat het werkt!!Ik houd je op de hoogte.
Gewijzigd door miss-caatje op 08 mei 2009, 16:46
"Het geheim van het succes is eerlijkheid. Zodra je dat kunt veinzen heb je het gemaakt."

Ildren
Inderdaad dat klopt, het kan zijn dat er wat administratieve foutjes zijn onstaan in het systeem van Alice, dit is af en toe wat rommelig Shock , maar dit word allemaal zo snel mogelijk iedere keer opgelost. U heeft duidelijk aangehaald en opgemerkt wat er mis is, ik hoop dat u nu kunt aangeven via dat nummer wat er allemaal is misgegaan, en wat u nog verwacht.

Met vriendelijke groeten,
Menon

h_henkie
Menonvermeulen schreef:
Het kan zijn, en wat ik ook denk en eruit concludeer dat er iets mis is gegaan bij de opzegging. Het callcenter van Alice kan hier weinig aan doen, omdat deze allemaal werken in verschillende afdelingen, en iedere keer moeten inloggen op verschillende plaatsen "om ook bij het gereedschap te komen".
Ik zou het eens proberen een telefoontje te doen naar de hoger geleden gasten.

> 0235659999

Als dat niet meer lukt, zou ik dat even hier weer plaatsen, dan kunt u meer richting juridische stappen gaan, want dan houdt Alice zich niet aan zijn eigen regelgeving.

Menon

Ik dank je hartelijk voor dit nummer. Ik zit momenteel in een confikt mbt nummerportatie. Ze zijn al vanaf half maart hier mee bezig. Ik ben momenteel al bezig met de geschillencommissie. Bij alice kom ik niet verder dan de helpdesk.

miss-caatje
Helaas is het nummer niet bereikbaar. Wanneer zijn de openingstijden Manon?
"Het geheim van het succes is eerlijkheid. Zodra je dat kunt veinzen heb je het gemaakt."

Ildren
Ik zou het eens proberen op werkdagen tussen 09:00 - 17:00
Misschien dat het zaterdag ook open is, ik ken voor de rest dat nummer zelf niet, maar had gelezen dat iemand anders van dit nummer een goede reactie kreeg.

Menon

bruno001
Menon,
Wij zitten hier op een forum voor en door gebruikers, leuk dat af en toe een insider meeleest, maar het mag duidelijk zijn dat de informatie hier in principe niet bij een echte Alice man terecht komt. De enige Alice insider, niet van de helpdesk, is volgens mij te vinden op tweakers (Mojo), dit kan in de administratie van Alice controleren wat er aan de hand is, ook wordt op het tweakers forum af en toe door Alice insiders geantwoord.
Wat stom is van Alice is de kreet dat alles duidelijk is, dat is niet waar en daar kun je Alice ook op aanspreken.
Bij alle ISP is het gebruikelijk om na opzegging eerst nog een maand te incasseren en dan na twee maanden een eindafrekening te sturen en het verschil terug te betalen. Eveneals zovele andere internetters heb ik dit meegemaakt en is mijn probleem ook pas na tussenkomst van KASSA opgelost met mijn provider KPN/HetNet, wel 6 maanden correspondentie en nauwelijks uitleg of verklaring. Elke ingehuurde Helpdesk heeft een lijst met standaard vragen en antwoorden, wordt het te moeilijk krijg je bij technische problemen te horen "de tweede lijn belt terug binnen 10 dagen" en bij alle andere moeilijke vragen "schrijft u aan de administratie van ISP xxx ne legt uw probleem daar voor"
Het zal iedereen duidelijk zijn dat je als gebruiker al over de rooie bent na zo'n @@@ helpdeskantwoord en dat je probleem na drie maanden nog steeds niet is opgelost omdat ze het niet "willen" begrijpen.
Er zitten genoeg slimme jongens bij de helpdesk, maar het schijnt bij geen enkele goedkope ISP te werken met de communicatie tussen de helpdesk en de provider, hoe behulpzaam de helpdesk kan zijn, de limiet zit in de prijs van je abo, als het goed gaat heb je mazzel, als het fout gaat moet je eigenlijk direct kappen, maar dan ben je wel je oude vertrouwde nummer kwijt, ook de OPTA heeft dat nog niet onder controle.

Je wordt niet gewaarschuwd voor de risico's bij nummerportering en je wordt niet gewaarschuwd dat je misschien een half jaar zonder internet en zonder telefoon zit. Misschien iets voor KASSA.
Mijn KPN probleem is opgelost na 7 (zeven!!) maanden via KASSA en escalatieteam KPN, per Email
Mijn Aliceprobleem is opgelost na 3 (drie!!) maanden via tweakers en adminstratie van Alice, schriftelijk

Ik heb nu een werkend abo bij Alce en het gaat nog steeds lekker, afkloppen!!

Ook voor een klein bedrag loont het om door te gaan, maar helaas wordt je niet verteld wat de exacte regeltjes zijn.

succes aan alle gebruikers met een probleem.

Bruno

Ildren
Kan ik niets tegen inbrengen bruno,

Je hebt inderdaad geluk, en dat echt alles goed gaat, keer op keer weer, dat heb je gewoon zelden.

U heeft het wel goed aangepakt, het probleem aan de man gebracht, en kijk wel waar u bent ; "Ik heb nu een werkend abo bij Alce en het gaat nog steeds lekker, afkloppen!! "

Daarvoor is deze site volgens mij ook.
Als u problemen met het een of ander heeft, zet het op deze site neer, dan kunnen we er allemaal op reageren.

Menon

miss-caatje
Beste Bruno,

Het klopt dat je een afrekening krijgt. En ik heb ook een creditering gehad in januari zoals stond in de bevestigingsbrief. Dat ik in het voren betaal de eventuele teveel betaalde kosten worden terug gestort. Dit is ook gebeurd, MAAR nu wil Alice deze creditering ook nog eens TERUG!!Ik heb de rechtsbijstandverzekering al gebeld. En zij zeggen dat als ik de afschriften, bevestiging van opzegging en creditering laat zien aan de rechter dat ik helemaal geen advocaat of wat dan ook nodig heb. Dat het overduidelijk is. Ik ben benieuwd...als ze nog één aanmaling, dreiging van deurwaarder of bellen dat ik Moet betalen. Dan zet ik een rechtszaak in, waarin ik Tros Radar/Kassa uitnodig om bijdeze zitting aanwezig te zijn.

En Menon....het nummer is off air. Krijg niemand aan de telefoon...krijg een verkeerdnummer toon helasSad.

Carolien
Gewijzigd door miss-caatje op 11 mei 2009, 10:43

Ildren
Hmm...

Dan kunt u vasthouden aan wat u wilt gaan doen, als u dus zo'n aanmaling, dreiging etc krijgt.

Menon

bruno001
Hi Carolien,
Als je financieel goed zit volgens je eigen berekening, gewoon Alice blokkeren en alles op een stapel leggen. Als er niets meer komt alles in 1 mail verpakken en aan Mojo mailen (vind je op tweakers) Die zoekt het voor je uit en stoppen ze met zeuren.
De administratie van Alice is puin en de boekhouding loopt 3 maanden achter de feiten aan, maar op een gegeven ogenblik zien ze ineens het licht aan het einde van de tunnel.
Ook als je geld tekort komt kan Mojo je zeggen bij wie je moet zijn.

succes

Bruno

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik #### HET HELE ALICE AF!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief