obey-robots.txt
16 Februari 2019, 11:14
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ik #### HET HELE ALICE AF!!

Alex
Gek dat Mojo niet actief is op dit forum! En er zijn wel degelijk insiders hier actief bruno001
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

bruno001
Hi Alex,

Bedankt voor de terechtwijzing, ik heb idd goede ervaring op dit forum met hulp in de techniek, maar niet over specifieke support voor problemen met de administratie van Alice. Dit gebeurt misschien in een PM en dat kan ik niet beoordelen.

Misschien dat Mojo in een andere sector actief is, maar mijn probleem is door hem opgelost. Dus niet geschoten is altijd mis.

Uiteraard zitten er wel eens onterechte klachten bij, maar ik vind het jammer dat er hier opzeggingen worden gemeld die voorkomen kunnen worden als er op tijd door een insider wordt gereageerd. Dat is beter voor de klant en beter voor Alice.
Misschien dat een van de insiders zich hier aangesproken voelt.

gr

Bruno

Alex
We gaan zo wel erg off topic. Maar ik zou het van harte verwelkomen als er vanuit Alice een webcare op dit forum actief zou zijn.

Zoals je uit mijn handtekening kunt lezen beheer ik meerdere forums. Op glasvezel, hetnet, kpn, tele2, telfort zijn echte webcare teams aanwezig. Op de overige forums zijn er medewerkers die in hun eigen tijd 'onofficieel' helpen.

Recent is na veel negatieve publiciteit bij o.a radar en kassa bij telfort het roer omgegooid en is er een webcare team in het leven geroepen. De reacties zijn positief hierop! Ik denk voor klanten behoud en het uitstralen van degelijkheid is een webteam onontbeerlijk.

Evenals goede hulp. Wink
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

miss-caatje
Menonvermeulen schreef:
Hmm...

Dan kunt u vasthouden aan wat u wilt gaan doen, als u dus zo'n aanmaling, dreiging etc krijgt.

Menon

Ja, het is wel jammer ik had ze graag gesproken van hogere hand wie weet is er iemand van die afdeling die mij wel serieus neemt en het gaat uitzoeken, zodat ik het kan afsluiten zonder poespas. Maar wat een gedoe over 20 euro. Nog bedankt voor je reactie!!

Carolien
"Het geheim van het succes is eerlijkheid. Zodra je dat kunt veinzen heb je het gemaakt."

Hahahaha
Alex schreef:
Gek dat Mojo niet actief is op dit forum! En er zijn wel degelijk insiders hier actief bruno001

Ik vind het niet zo gek eigenlijk :-) met alle respect naar dit forum natuurlijk. Maar op tweakers zitten mensen met een beetje verstand van zaken en mensen die graag wilt helpen hier zitten mensen die meteen beginnen te schelden en dreigen.. die wil je natuurlijk niet helpen en al helemaal niet in je eigen tijd

Alex
Hahahaha schreef:
Ik vind het niet zo gek eigenlijk :-) met alle respect naar dit forum natuurlijk. Maar op tweakers zitten mensen met een beetje verstand van zaken en mensen die graag wilt helpen hier zitten mensen die meteen beginnen te schelden en dreigen.. die wil je natuurlijk niet helpen en al helemaal niet in je eigen tijd

Je zegt het goed een beetje verstand van zaken zitten op Tweakers, hier zitten de mensen met veel verstand van zaken. Pfft

Op dit forum kan veel en er wordt pas ingegrepen als taalgebruik niet meer aanvaardbaar is of leden zich vervelend gedragen. Het beeld dat jij schetst herken ik niet. Dat neemt niet weg dat er negatieve reacties geplaatst worden.

De negatieve uitingen richting Alice komt voort uit frustratie van niet opgeloste problemen, daar kan alleen de helpdesk van Alice wat aan doen. Dus als je positievere reacties wil zal daar wat moeten gebeuren. Kijk eens naar het zuster forum van Telfort op http://telfort.gebruikers.eu daar is het webcare team van Telfort actief en sindsdien komen er positieve reacties op forum Telfort. Goed voor de klantenbinding en goed voor het vertrouwen naar mogelijk nieuwe klanten. Lees ook de reacties op het Telfort blog. http://blogs.telfort.nl/, lees o.a. het commentaar van 6 mei. En Telfort is niet de enige website waar een webcare team actief is.

Alice blijft hierin achter. Dus Alice wil je tevreden klanten kom assisteren! Officieel of onofficieel.
Alex

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik #### HET HELE ALICE AF!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief