obey-robots.txt
17 Februari 2019, 01:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Trage verbinding

Pronix
Ook ik heb nu het zelfde probleem.
Ik heb al een jaar Alice, voorheen altijd met 1.9mb/s gedownload, sinds 2 weken zit ik plotseling begrenst op 490kb/s. Ik had daarnaast ook een weg vallende telefoon, hier lijk ik de laatste week alleen geen last meer van te hebben.

Hier het verloop tot nu te voor mij:
Dag 1: Alice gebeld, en zou een nieuwe modem opgestuurd krijgen omdat die volgens de medewerker defect zou zijn.

Dag 3: Nieuwe modem gekregen, maakte niks uit. Die zelfde dag alles gechecked. Cross cable ipv in de switch rechtstreeks in m'n pc maakte niks uit. Kabel rechtstreeks vanaf m'n isra punt in de modem ipv de spitter, maakte ook niks uit. kabels omgewisseld, (andere cross cable, spitter en bekabeling naar de modem) niets hielp. Weer opgebeld naar Alice met de melding dat het niet hielp en alles doorgegeven wat ik had geprobeerd. Alice medewerker vertelde mij dat hij het aan de TD door zou geven.

Dag 6: Alice medewerker belde op of ik zou willen kijken of het ADSL lampje wel brandden op de modem, dit bleek het geval te zijn en de medewerker zou (al weer!) de TD inschakelen waarvan ik uit was gegaan dat dit al was gebeurd.

Dag 9: Nog geen verschil dus ik nogmaals met Alice gebeld. Bleek de TD mijn ticket af te hebben gedaan en wouden zij mij al weer! een nieuwe modem toe sturen. Ik uitgelegd dat dit al was gebeurd, medewerkster vertelde mij dat de TD laks was geweest en dat ze er zelf voor zou zorgen dat de TD mij zo snel mogenlijk zou assisteren.

Dag 14: Ik weer met Alice gebeld omdat er nog steeds niks was veranderd, natuurlijk krijg je als alle voorgaande medewerkers een flapdrol aan de lijn die er de ballen verstand van heeft en de standaard procedure af gaat (lijn checken etc etc) terwijl dit al lang was gedaan. Uit het gesprek bleek dat de vorige ticket niet naar de TD was gestuurt. Ik heb nu dus anderhalve week voor niks gewacht op de TD door het falen van de medewerkers van Alice. 11 minuten lang een worden wisseling gehad met deze meneer over van alles en nog wat waarna hij mijn ticket heeft geüpdate, waarna ik met grote ergernis heb opgehangen.

Net als Frankie weet ik zeker dat het niet aan mijn opstelling ligt, er is totaal niets veranderd.
Het is nu wachten op een telefoontje van de TD, dit maar hoop ik niet meerdere werkdagen te hoeven wachten. Als ik vrijdag nog niks heb vernomen zal ik weer opbellen.

Toch ga ook ik denken aan overstappen.

Mvg,

Jelmer
Gewijzigd door Pronix op 06 juli 2009, 19:54

wimmie43
Hoeveel gebruikers halen 20MB ? ,ik ben al blij als ik/we 14MB halen (volgens speedtest) zelf heb ik idee niet, ligt ook aan de sites die je bezoekt natuurlijk, wat is het gehaalde maximum ? en wat krijgen/hebben ander ADSL gebruikers ? erg nieuwsgierig.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief