pukpietje schreef:
Heb ze gemaild...
helaas krijg je altijd dit terug ...
Begrijp niet datdat niet simpel via mail kan worden beantwoord
Geachte heer xxx
Bedankt voor uw e-mail. Uw vraag betreft een probleem met het openen van uw e-mail.
Helaas is het niet mogelijk om uw probleem via e-mail op te lossen. Wij vragen u vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Één van onze medewerkers voert dan samen met u een storingsanalyse uit om uw probleem nader te bepalen en op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op 0900-1560 (ma t/m vrij: 08.00 - 22.00 uur, za: 09.00 - 22.00 uur, 15 eurocent per minuut) of op http://www.alice.nl.
Met vriendelijke groet,
Het Alice team
Laat het maar daar bij aangezien ik nu weer effe geen last heb
Ze willen wel verdienen.
Vandaag voor oms ander internet geregeld.
Weg bij Alice
Glasvezel internet
De modem zal ik inpakken in cado papaier.
En de opzegbrief ook XD
Begrijp dat jij geen schik hebt bij alice..dat is jammer want alice biedt voor relatief weinig geld goede internet en bellen..
Ik heb iig het prima naar mijn zin op een paar kleine dingetjes af en toe zoals nu met de mail
Net even gebeld naar alice want zowel email hier en inloggen op de site wilde niet meer(site ligt effe plat daar)
Ze zijn gelukkig bewust van de problemen heb ik de indruk
Of er gewerkt wordt aan een oplossing weet ik zo niet..iig gemeld daar
We wachten af
"update"nu 1800 weer oke....
Gewijzigd door pukpietje op 12 november 2009, 17:51