obey-robots.txt
23 Februari 2019, 12:43
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

WAARDELOZE provider !!

babil
Alice is een slechte provider.klanten service slecht
vandaag zondag 20-12-2009 geen vaste telefoon verbinding.
internet snelheid in plaats van 20mbps. heb ik 1 mbps.

als je email stuurt naar klantenservcie hun aantwoord dat je met klanten service moet bellen 15 cent p/m. ze geven geen antwoord per email.

Ik heb nooit zo een slechte provider mee gemaakt

Emiel
babil schreef:
Alice is een slechte provider.klanten service slecht
vandaag zondag 20-12-2009 geen vaste telefoon verbinding.
internet snelheid in plaats van 20mbps. heb ik 1 mbps.

als je email stuurt naar klantenservcie hun aantwoord dat je met klanten service moet bellen 15 cent p/m. ze geven geen antwoord per email.

Ik heb nooit zo een slechte provider mee gemaakt

kwa snelheid is het oplichting.
ik krijg ook maar maximaal 10mb.
maar er zijn ook goede mensen bij alice.
zoals ferrie.
van de alice webcare (allemaal goede mensen Grin )
Stuur hun een mail en leg je verhaal uit Wink

hansvo286
Ook naadloos oberstappen van Alice naar Tele2 fiber 60 mb geeft problemen omdat Alice niet meewerkt volgens Tele2 ja abo is per maand opzegbaar maar dan zit je toch enkele weken zonder Internet dus Alice waardeloze providor (sommige helpdesk medewerkers uitgezonderd) Tele2 is nu aan het kijken hoe een en ander op telossen Dus denk even na voor je Alice neemt
H v O

Emiel
hansvo286 schreef:
Ook naadloos oberstappen van Alice naar Tele2 fiber 60 mb geeft problemen omdat Alice niet meewerkt volgens Tele2 ja abo is per maand opzegbaar maar dan zit je toch enkele weken zonder Internet dus Alice waardeloze providor (sommige helpdesk medewerkers uitgezonderd) Tele2 is nu aan het kijken hoe een en ander op telossen Dus denk even na voor je Alice neemt

Oow god.
Ik ga dus ook over naar tele2.
Dat wordt dus een probleem Sad
Heb jij ook nummerbehoud aangevraagt ?

hansvo286
nee neem geen telefoon meer heb 3 mobiele toestellen en bel haast nooit over vaste lijn of adsl dus alleen fiberspeed 60 mb ad 39,95 p/maand
H v O

hansvo286
hansvo286 schreef:
Ook naadloos overstappen van Alice naar Tele2 fiber 60 mb geeft problemen omdat Alice niet meewerkt volgens Tele2 ja abonnement is per maand opzegbaar maar dan zit je toch enkele weken zonder Internet dus Alice waardeloze provider (sommige helpdesk medewerkers uitgezonderd) Tele2 is nu aan het kijken hoe een en ander op te lossen Dus denk even na voor je Alice neemt

Zojuist gebeld door Tele2 de verbinding wordt op 4 februari omgezet dus naadloos uitstekende service van Tele2
H v O

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WAARDELOZE provider !!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Algemeen 2 16 januari 2011, 22:12
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod! Algemeen 4 22 maart 2010, 13:32
Ander modem of andere provider? Alice met eigen modem 8 27 oktober 2009, 01:30
Waardeloze ISP Klacht over Alice 1 31 maart 2009, 08:51
Waardeloze ondersteuning Klacht over Alice 4 15 september 2008, 20:19
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief