obey-robots.txt
19 Februari 2019, 16:51
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Probleemloze overstap

crips
Okay, dankzij de EX700 converter werkt nummerweergave voor binnenkomende gesprekken inmiddels ook. Om het goed te laten werken met Alice moet voor de Limacom EX700 converter alleen de eerste dipswitch op "ON" staan.

bruno001
Dat is correct, denk er wel aan de EX700 tussen copperjet en telefoon te plaatsen en niet voor de copperjet.
Ik heb met deze opstelling al een jaar geen problemen of storing met de telefoonverbinding, het is tegelijk een ruisfilter waardoor je een beter geluid hebt.

gr

Bruno

crips
Ik heb hem inderdaad tussen de Copperjet en het basisstation van de Siemens GigaSet. Het enige minpuntje vind ik dat je een aantal klikken hoort bij het bellen met of het overgaan van de telefoon.
Voor de rest prima oplossing zo.

reno1981
alice is gewoon slecht heb hem na 2 weken meteen weer afgemeld
en ben naar tele2 gegaan en dat had ik veel eerder moeten doen super internet altijd in de lucht en goeien klanten service
en dat kan ik van alice niet zeggen die kijken alleeen naar het geld wat de mensen iedere maand moeten over maken
maar problemen oplossen oh maar Sad

BMP
reno1981 schreef:
alice is gewoon slecht heb hem na 2 weken meteen weer afgemeld
en ben naar tele2 gegaan en dat had ik veel eerder moeten doen super internet altijd in de lucht en goeien klanten service
en dat kan ik van alice niet zeggen die kijken alleeen naar het geld wat de mensen iedere maand moeten over maken
maar problemen oplossen oh maar Sad

Nou dat doe je dan snel na twee weken al weer veranderen, en prima dat je dat hier meld maar
onderbouw je problemen dan eens netjes zodat ieder er wat aan kan hebben, nu staat er wat maar eigenlijk ook niks Cool

BMP Wink
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

MisterSenseo
Dat heb je helaas zo vaak dat men roept :"ik heb problemen"........maar dan wordt er verwacht dat een helpdesk of hier op een forum geroken kan worden waar het probleem zit.
Als men zo precies mogelijk vertelt wat er wel en niet gebeurt en hoe kunnen in dit geval de forumleden misschien wel helpen.
Ik maak het de laatste 2 maanden ook mee op het Ziggo forum..................IK HEB GEEN INTERNET!.........
Hardstikke rot,maar hoe komt dat,wat heb je wel en niet kunnen doen om een probleem op te lossen?
Wees duidelijk en vertel zo goed mogelijk wat er aan de hand is.

MisterSenseo
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

crips
Sowieso is het beetje off-topic... Ik blijf een tevreden klant met een probleemloze overstap.Pfft
Gewijzigd door crips op 12 januari 2010, 20:50

MisterSenseo
En daar doen we het allemaal voor........

.
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleemloze overstap', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
OVerstap naar Ziggo ene fluitje Klacht over Alice 2 11 december 2010, 20:31
Overstap op tele2 Algemeen 10 30 december 2009, 11:42
Overstap naar T: geeft Alice de ADSL vrij? Algemeen 8 18 januari 2008, 13:10
Het Grote overstap van Alice naar Telfort avontuur Algemeen 3 17 november 2007, 08:44
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief