obey-robots.txt
17 Februari 2019, 05:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

wel betalen maar geen internet

gert1967
hoi

nou bij deze heb ik geen internet en telefonie meer van alice terwijl ik wel betaalt heb
tis toch gods treurig dat ik wel betaal maar dat ik zomaar een brief binnenkrijg met de melding dat mijn abonnement wordt beeindigt schandalig omdat ik toen een keer nit heb betaalt maar heb nu alles all betaalt maar niks nada wat een service ik eis mijn internet en telefonie terug en zo snel mogelijk want wel betalen maar niet leveren klopt niet

MisterSenseo
Lees de algemene voorwaarden van Alice,je hebt geen poot om op te staan.
Eisen heeft helemaal geen zin want je jaagt mensen in het harnas,het enige wat je kunt doen is op een normale manier bellen en vragen om heraansluiting.
Het kan zijn dat ze dit weigeren en dan moet je per direct opzeggen,zolang je dat niet doet betaal je voor iets wat je niet krijgt en volgens de algemene voorwaarden is dat nog legaal ook.
Ervaring met prijsbrekers leert dat je meteen na de eerste wanbetaling afgesloten kunt en MAG worden en zolang je niet opzegt,mogen ze gewoon blijven incasseren.
Welke reden het heeft dat je niet betaald had doet niet ter zake voor ons maar zorg er in het vervolg voor dat als je weer aangesloten kunt worden dan je correct betaalt,want dit mogen ze gewoon doen........helaas

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Emiel
ach ja...
wij zijn ook afgesloten geweest.
Gewoon bellen met de helpdesk Sad
Dan komt alles meestal wel goed..
ook kun je ferrie even mailen...
Van de alice webcare.
Heeft ook veel s6

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wel betalen maar geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief