obey-robots.txt
23 April 2019, 06:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Alice Email server niet bereikbaar?

paulloes
kan al geruime tijd geen verbinding krijgen met de Email server, webmail is ook niet te bereiken dan wordt er aangegeven dat er verbindingsproblemen zijn? ik neem aan dat er meer mensen last van hebben?

gr, Paul.

BMP
Paul,

De dubbele post is verwijderd 1x is genoeg over hetzelfde onderwerp.

BMP Smile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

hendrikbos
Hallo Paul,

Ook ik (in Tiel) heb dat geconstateerd, en terwijl ik dit schrijf stroomt de E-mail weer binnen.

Op 20-01-2010 deed zich dat ook voor en heb daarover een bericht onder het hoofdstuk "Storing" achtergelaten met de titel: Alice E-mail Server (ook Webmail en Gigamail) onbereikbaar.

Groet, Hendrik

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice Email server niet bereikbaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief