obey-robots.txt
19 Februari 2019, 18:51
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

Alice sorry maar dit kan niet

Aliceuser22
Ik heb nu sinds beginn van het jaar problemen met Alice Internet valt uit als ik probeer te bellen valt adsl weg enz.
Er zijn al veel tickets gemaakt maar ik word iedere keer weer met iets anders gezegd.Modem lager intrainen los het niet op,vandaag weer een ander verhaal.Ze willen mij opbellen maar er gebeurd gewoon niks.
Nieuwe modem heb ik ook al maar dit helpt niks ik ben het spugzat omdat ik iedere keer 4 keer moet bellen met alice omdat adsl gewoon wegvalt tijdens het bellen.

Nu hebben ze mij voor 01-10 en 02-10 en rekening gestuurd die erg hoog is.Ik ben zo op 360 dat ik eijgenlijk geen zin meer in alice heb.

Sorry maar de hotline is ........... Sorry Alice dit is een 6.

Eens benieuwd of er iemand van Alice op dit bericht reageert.

Ferry_Alicewebcare
Beste Aliceuser22,

Een storing die bij ons gemeld wordt, proberen we uiteraard zo snel mogelijk op te lossen.
Wij moeten redelijk wat dingen controleren. Op die manier krijgen wij een beeld wat het gerichter zoeken inzichtelijker maakt.

Jij geeft aan dat je al verschillende keren contact hebt gehad met de Alice klantenservice.
Zou je mij een PM kunnen sturen met daarin jouw klantnummer? Dan ga ik even voor jou kijken waarom het nu zolang duurt.

Alvast bedankt!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice sorry maar dit kan niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief