obey-robots.txt
19 Februari 2019, 16:52
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Contact met router krijgen

BMP
Soms is een reboot wel nodig om bepaalde instellingen te laten werken en is eerst testen niet genoeg.

Ben benieuwd als je dat modem binnen hebt hoe het gaat.

BMPSmile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

elloco
BMP lees nog een keer goed. MODEM IS AL BINNEN ShockShockShockGrinGrinGrin

BMP
CoolCoolCool weer de verkeerde bril op hihi

Handig een reserve straaljager
Gewijzigd door BMP op 07 maart 2010, 10:21

elloco
Tja, dat gebeurt mij ook wel eens Wink

Zoals eerder gezegd modem doet het wel, eerst de instellingen van Alice overgezet, was van een ander aanbieder.

Getest of er wel getelefoneerd en geinternet kon, dat was het geval, heb veder niets meer aan gedaan, ingepakt en apart gelegd voor het geval dat mijn huidige modem iets mee gebeurt.

Het enige wat niet goed was is dat de modem met een utp kabel geleverd is en als ik dat rechtstreeks aan de pc aankoppeld dan is er geen contact met het netwerkkaart, doe ik de cross kabel die met mijn huidige modem geleverd is aan de reserve modem en aan mijn pc dan is er wel contact, ik dacht dat tegenwoordig het niets meer uitmaakte?

Conclusie modem doet het wel, terzijne tijd moet het wel fijn afgesteld worden, dat is allles.

Groetjes van,

elloco

BMP
ik dacht dat tegenwoordig het niets meer uitmaakte?

Dan heeft je pc nic geen Autonegotiation http://en.wikiped...egotiation het maakt op zich niks uit mits de goede kabel er op zit en idd in dit geval de cross Smile

Gr BMP Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contact met router krijgen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief