obey-robots.txt
20 Maart 2019, 00:52
Navigatie
Onderwerp bekijken
Plaats hier alles m.b.t. SuperSnel StudentenADSL powered by Alice.
 Onderwerp afdrukken

Geen ISRA-Punt bekend op dit adres?

michael03
Ik wil overstappen naar Alice, maar bij het invullen van de aanvraag beweert Alice dat er op mijn adres geen ISRA punt bekend is. Volgens de KPN heb ik gewoon een ISRA punt, want ik heb een eigen (KPN) telefoonaansluiting (al meer dan 10 jaar). Wie weet wat ik nu kan doen? Wil nl wel graag overstappen

Emiel
michael03 schreef:
Ik wil overstappen naar Alice, maar bij het invullen van de aanvraag beweert Alice dat er op mijn adres geen ISRA punt bekend is. Volgens de KPN heb ik gewoon een ISRA punt, want ik heb een eigen (KPN) telefoonaansluiting (al meer dan 10 jaar). Wie weet wat ik nu kan doen? Wil nl wel graag overstappen

ik raad alice niet aan en niet af.
echter kun je eens contact opnemen met ferry van de alice webcare.
tele2 is mijn provider en die is wel goed,
echter is alice ook niet slecht.
niemand is perfect ook internetproviders niet.

mailpim
michael03 schreef:

Denk dat je een toeving hebt bij je huisadres... Klopt dat?
Zo ja, dan wordt deze niet herkend.
Mijn advies is; bel kpn, vraag naar de canvas gegevens voor je huisadres met toevoeging en vul deze in bij de check.

Graag hoor ik of het werkt...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen ISRA-Punt bekend op dit adres?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief