obey-robots.txt
21 Maart 2019, 03:25
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

Geen telefonie.

dervis
Hallo mensen..

Sinds vorige week vrijdag heb ik geen internet en ook geen bellen meer. Tig keren de ks van alice gebeld, elke keer weer hetzelfde verhaal. Na al die verhalen, kreeg ik te horen dat het aan de modem lag. Nieuwe modem ontvangen en aangesloten. Internet doet het perfect maar het faxen en bellen valt telkens weg. Nu doet ie het helemaal niet meer. Weer alice gebeld maar neejh, ben het helemaal zat. Ik denk dat we voor lucht bellen. Iemand een oplossing?

Alvast bedankt.
Gewijzigd door dervis op 27 maart 2010, 14:55

Emiel
dervis schreef:
Hallo mensen..

Sinds vorige week vrijdag heb ik geen internet en ook geen bellen meer. Tig keren de ks van alice gebeld, elke keer weer hetzelfde verhaal. Na al die verhalen, kreeg ik te horen dat het aan de modem lag. Nieuwe modem ontvangen en aangesloten. Internet doet het perfect maar het faxen en bellen valt telkens weg. Nu doet ie het helemaal niet meer. Weer alice gebeld maar neejh, ben het helemaal zat. Ik denk dat we voor lucht bellen. Iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

Ehhm ja.
Ik zou zo zeggen dat de webcare wel contact opneemd.
Echter hebben hun het ook druk.
En mocht je het echt zat zijn.
Providers genoeg.
Hoewel er geen een perfect is.
Ik gebruik tele2 en bij mij geen problemen.

dervis
Genoeg zulke verhaaltjes gehoord Emiel.. Kom je ook nog op voor Alice, doe toch normaal.

Jah providers genoeg maar ben al 2 maanden belazerd, wat heb ik daaraan.

En ook nog is opzeggen, neemt weer een maandje in beslag.

Oook geen tele2, ik betaal geen cent meer voor zulke slechte providers.

KPN(L)

edit MisterSenseo : Ik heb het Webcareteam gevraagd contact met je op te nemen,het zal wel goed gaan komen zonder reclame voor anderen.....Pfft
Gewijzigd door MisterSenseo op 29 maart 2010, 15:02

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefonie.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief