obey-robots.txt
23 Februari 2019, 12:45
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telefoon gesprek valt weg

elloco
Bietenbrug de nieuwste firmware heb ik gehaald van allieddata.

Zie mijn antwoord al eerder op dit topic deel 1.

Natuurlijk gebruik voor eigen risico, bij mij werkt het tot nu toe als een tierelier.

Zou kunnen zijn dat het toeval is maar toevallig ben ik zeer gelukkig met dat toeval. Grin

bietenbrug
elloco, nu weet ik nog steeds niet welke versie je nu dan hebt.
Wat ik nu heb is: Software Version: 6.11.33

Eerst maar eens maandag afwachten wat de helpdesk van Alice (BBNED) zegt. (doet)

Groetjes!
Apple! What else?

nexagon
Ik ben van BBned zelf.
Dus als jij mij je Klant nummer geeft (NLxxx)
dan kan ik kijken waarom je telefonie weg valt.

kan meerdere factoren hebben

elloco
Bietenbrug ik heb nu versie 6.11.37

h_henkie
nexagon schreef:
Ik ben van BBned zelf.

Even puur uit interesse van mijn kant uit, wat doe je voor werk bij BBned?

wga
Shock vanavond voor de vierde keer gebeld. verbinding is nog steeds klote. Heb een ticketnummer en zij hebben weer 5 dagen genomen om het te repareren (zeggen ze) wat een k..club. Angry

franck
nexagon je hebt een pb

franck
Ik ben weer gebeld door Alice, maar helaas kon ik de telefoon even niet opnemen.
Ze hebben ingesproken op mijn voicemail:
Ze wilden me vragen of de problemen nu zijn opgelost;
Mijn modem was in ieder geval al 6 dagen onafgebroken online, spraken ze ook nog in.
Ik zal nog een schriftelijke bevestiging gaan krijgen van Ailce.

Hier zal ik alvast even laten weten dat het probleem niet is opgelost. Zeker 1 keer (in die zes dagen) werd een telefoongesprek weer verbroken
en daar is nog bij gekomen......de tik in de lijn, nog erger dan voorheen.
Dat mag ik aan Alice gaan vertellen voor 15 cent per minuut.

Met vriendelijke groet!

nexagon
Blijft een vaag verhaal bij je.
Modem was 8 dagen online en is niet weg gevallen dus zit niet in het signaal op je modem.
Ik heb gister ook je telefoon nummer op de test omgeving getest en deed het prima heb er een 25 min naar gebeld zonder tik of ruis en viel niet weg.

Niet toevallig een storings bron in de buurt van je telefoon staan? met name dan je basisstation.
Gewijzigd door nexagon op 10 september 2010, 11:44

bietenbrug
- Nee, het heeft niets te maken met een storingsbron.
- Dat het modem online is zegt ook niet altijd dat de telefoon het doet.
- Het grappige (helemaal niet grappig eigenlijk!) is dat de een aantal mensen die ik Alice aangeraden heb, ook allemaal last hebben van een verbinding die(soms) wegvalt

--------------------------------------------------------------------------

Goede morgen,

Hier ben ik weer! En ja hoor......weer hetzelfde probleem: de telefoonlijn viel de afgelopen week weer regelmatig weg: van 1 minuut tot 2 uur. Gelukkig heb ik een GSM, dat is wel nodig in 2010! Anno 1975 hadden we gewoon telefoon via PTT en die werkte altijd!
Het zou fijn zijn, als alle mensen die ook last ondervinden van deze storing, hier melding van zouden maken. Misschien dat Alice op een dag eens echt serieus laat uitzoeken wat er nou aan de hand is.
Zoals al gezegd, ken ik zelf al een aantal mensen woonachtig tussen Limburg en Friesland die net als ik dezelfde hinder ondervinden. Laatst was mijn vader zelfs een hele dag ,minus (- ) een half uur niet bereikbaar.
Als ik Alice een email stuur, krijg ik een boos antwoord terug dat dit niet de bedoeling is. Nee, zij dwingen me gebruik te maken van het 0900 - nummer!

Groet, Frank

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon gesprek valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
wachtwoord telefoon Instellingen 1 11 februari 2012, 21:14
telefoon valt uit Algemeen 3 27 augustus 2011, 10:51
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief