obey-robots.txt
20 Maart 2019, 00:53
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Klapperlijn Alice (heel erg slecht)

exciter
Ik heb regelmatig een klapperlijn. Heb al in maart contact gehad met Alice en deze zou de lijn testen. Hier geen reactie meer op gehad. Daarna klapperde de lijn minder. Alleen nu de laatste week heb ik er weer erg veel last van. Weer contact gehad met Alice in de ochtend. Ze hebben een reset gegeven op afstand en ik moest de modem 20 sec. van de stroom afhalen. 2 uur later weer gebeld met Alice en deze vertelde mij dat ze gaan proberen het op te lossen.

Wat gaan ze proberen?? Domme uitspraak. Ze moeten zorgen dat het werkt. Dan wordt er om mij o6 nummer gevraagd voor evt contact. Heb verteld dat ze mij mogen bellen op het abonneenummer. En als de lijn werkt hebben we contact.

Wordt nu langzaam ziek van dat Alice. Ben nu zelfs agressief aan het worden van die blonde snol.

Je betaald maar krijgt niet waar je voor betaald. Dat ruikt naar oplichting, stelen en minachting voor de klant.

Alice verhelp die storing. Mag je daarna je lelijke kop weer laten zien op die reclame.

Wat een zooitje bij dat Alice zeg.

Edit BMP: Graag even op het taalgebruik letten. (mijn vrouw is ook blond) Smile
Edit Alex: Naam medewerker weggehaald.
Gewijzigd door Alex op 16 juli 2010, 09:49

Alex
Dubbelposting in Algemeen verwijderd.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klapperlijn Alice (heel erg slecht)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief