obey-robots.txt
21 Februari 2019, 07:41
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing in verbinding (lijn onstabiel)

MisterSenseo
Als de afstand tot je centrale zo hoog is stap dan over op een kabelaar,dan is dat probleem helemaal niet aan de orde............20 Mbit is dan ook echt 20 Mbit,al zit je 5 km van de centrale af...........

nexagon
MisterSenseo schreef:
Als de afstand tot je centrale zo hoog is stap dan over op een kabelaar,dan is dat probleem helemaal niet aan de orde............20 Mbit is dan ook echt 20 Mbit,al zit je 5 km van de centrale af...........

Das waar ik heb zelfs op een lijn gezeten bij iemand op de kabel die zat 11 km vanaf centrale kast.
en gewoon 50 mbit Wink

Thundercat
nexagon schreef:
Maar die heeft geen stap58 netwerk van KPN waar zijn koperlijnen op binnen komen Wink

Jij helaas wel.

VDSL2 verzadigt zeer snel van een theoretisch maximum van 250 Mbit/s bij de 'bron' tot 100 Mbit/s tot op 0,5 km en 50 Mbit/s tot op 1 km, maar verzadigt veel trager vanaf daar en is dan nog steeds veel beter dan VDSL. Beginnende vanaf 1,6 km is de prestatie gelijk aan die van ADSL2+. Doordat VDSL2 zowel via de centrale als straatkasten verdeeld wordt tot de eindgebruiker, wordt de theoretisch maximale snelheid veel meer gehaald, dit in tegenstelling tot ADSL en ADSL2. Doordat ook gebruikgemaakt wordt van wijkkasten, en niet enkel de centrales, zoals bij ADSL en ADSL2+ het geval is, is de afstand tot de DSLAM veel korter waardoor veel hogere snelheden mogelijk zijn.

Check deze link staat grafiek wat je gaat halen
http://nl.wikipedia.org/wiki/VDSL2

Met alle respect, geef je er garantie op? Wink Gekheid hoor. Maar waarom haal ik nu gewoonweg niet dezelfde snelheid als voor de storing, heb je daar enige verklaring voor misschien?

Het zou prettig zijn als iemand mij dat nu eens kon uitleggen.

Geef je er garantie op?

nexagon
Je lijn is langer geworden als voor je storing.
Dit zijn de woorden die de KPN monteur letterlijk zei.

Helaas maar waar.

Thundercat
MisterSenseo schreef:

Sinds wanneer is 20Mbit bij UPC ook echt 20Mbit? Dat is de reden geweest van ooit overstappen op ADSL, het weigeren een rot stukje kabel van 2,5 meter in de kast onder mijn woning te vervangen en elke dag een lijnreset aan te vragen.
Gewijzigd door Thundercat op 27 september 2010, 22:35

nexagon
Thundercat schreef:
MisterSenseo schreef:

Sinds wanneer is 20Mbit bij UPC ook echt 20Mbit? Dat is de reden geweest van ooit overstappen op ADSL, het weigeren een rot stukje kabel van 2,5 meter in de kast onder mijn woning te vervangen en elke een lijnreset aan te vragen.

Ja upc is ook drama Wink

Thundercat
nexagon schreef:
Je lijn is langer geworden als voor je storing.
Dit zijn de woorden die de KPN monteur letterlijk zei.

Helaas maar waar.

????? HUH, leg die eens uit AUB. De lijn is langer geworden, hoe heeft hij dat gedaan? Rondje om de verbindingskast heen gelegd?

Tegen mij vertelde hij dat hij alleen de bestaande kruisdraden had vervangen en geen verschil kon meten met de situatie ervoor.

Aanvulling: @ Nexagon, kan je zorgen dat hij de oude kabeltjes weer terug plaatst dan? Grin
Gewijzigd door Thundercat op 27 september 2010, 22:39

MisterSenseo
Thundercat schreef:
MisterSenseo schreef:

Sinds wanneer is 20Mbit bij UPC ook echt 20Mbit? Dat is de reden geweest van ooit overstappen op ADSL, het weigeren een rot stukje kabel van 2,5 meter in de kast onder mijn woning te vervangen en elke een lijnreset aan te vragen.

Oei sorry ik had het over Ziggo hihi
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Thundercat
MisterSenseo schreef:
Thundercat schreef:
MisterSenseo schreef:

Oei sorry ik had het over Ziggo hihi

Kijk neem nog een bakkie van mij LOL. Daar hoor ik wel goeie berichten over uit de omgeving (Rijswijk ZH en Brabant).

Tijd voor vrije kabelmarkt

MisterSenseo
Moerwijk DenHaag hier en midden in het testgebied.............solly..........altijd als eerste de hoogste snelheid.
Heel erg lullig voor degenen die zoveel problemen hebben,ik heb 120 Mbit down en 10 Mbit up en haal er daadwerkelijk 99% van,zowel down als up........Niettemin blijft het waardeloos dat de helpdesk van Alice niet een echt fatsoenlijke oplossing kan aandragen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing in verbinding (lijn onstabiel)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief