obey-robots.txt
21 April 2019, 04:56
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Gaat wel heel erg lekker met alice

toedeledoki
Ik ben al enige jaren gebruiker van alice en en heb ervoor gekozen omdat ze me ongeveer 16 mbit konden geven volgens die postcode checker,

Had het natuurlijk kunnen weten maar haal net 3,5 mbit met veel pijn en moeite.
ik gebeld met alice en ze vertelde mij dat er niet meer inzit.
Ik kwaad en zei dat ze misleidende informatie gaven maar dat wordt dan afgedaan met ja wij kunnen er ook niks aan doen omdat ik te ver van de centrale zou zitten gaven ze als rede op.

Ik zei dat regelmatig mijn verbinding op internet en bellen steeds weg valt.
na een technisch onderzoekje konden ze mij vertellen dat het modem wagen wijd open stond en dat dat de rede was.
na het minder breed te zetten (duurde ongeveer 1 week) ging het heel lang goed maar nu begint het gezeik weer. de link valt nu geregeld weg en lees net dat we ook nog per tik moeten betalen dus het start tarief.

Ik vraag me af of ze dit wettelijk zomaar mogen doen. we hebben toch een algemene voorwaarde en die kan zomaar veranderd worden. vreemd heel vreemd, (zal eens naar TROS Radar mailen)

Overstappen is hier lastig omdat in Zeeland het infrastructuur zo is ingedeeld dat als je op de kabel wil met het internet dat je uitkomt bij Zeelandnet en daar ben ik jaren geleden weg gegaan omdat ze een hevige monopolie positie hebben ze laten namelijk niemand toe op die kabel. dus als andere providers gebruik willen maken van de kabel wordt het erg afgehouden door zeelandnet.

Als je het mij vraagt zijn alle internet providers inclusief de telefoon boeren allemaal het zelfde

de kas spekken en niks willen doen voor de klanten. ja als je maar genoeg betaald aan een 0900 nummer waar je gemiddeld 10 tot 20 minuten in de wacht staat en dan komt er zo'n miep aan de lijn die totaal niet weet waar ze het over heeft en daar moet jij dan je klacht neer leggen omdat je ergens storing hebt.

Sorry meneer ik moet dat even navragen of je krijgt van die geijkte antwoorden die ze oplezen uit een computer, het wel bekende callcenter.

Ik ben het niet eens met de verandering wat betreft het aanpassen van de tarieven, en dan zeggen dat je voor 1 december gratis kan opzeggen, hoe zit het dan als je na 1 december weg wilt, moet je dan meer gaan betalen. Ik heb al jaren een account bij alice en ik ben van mening dat ik dan ook kosteloos weg kan, zo niet dan moeten ze het gehele alice clan dat volgens mij in Italie thuis hoort daarheen terug halen en lekker normaal gaan doen.

ik vind het niet normaal eerst de gsm boeren die zomaar de tarieven veranderen zodat je per minuut moet gaan betalen. dat zal wel de volgende stap zijn dat als je jaren lang naar vaste nummers in Nederland gratis kan bellen dat je dan ineens moet gaan betalen voor je tikken.

Echt betrouwbaar vind ik alice niet meer, vooral omdat ze niet eerlijk zijn naar hun klanten.
verder wil ik mensen de van plan zijn om naar Alice over te stappen goed na te denken wat ze doen want kloppen doet dit niet

Ik ben erg benieuwd wat andere hiervan vinden.

Alice denk na voordat je stappen zet je raakt hierdoor erg veel klanten kwijt.
ik neem aan dat dat niet de bedoeling kan zijn.

groetels toedeledokie

mailpim
Algemene voorwaarden die opgesteld worden zijn door Alice gemaakt en mogen die dus ook veranderen. Ze zijn alleen verplicht deze wijziging aan de klant te melden en ze ook meer dan genoeg tijd te geven om kostenloos op te zeggen. Deze kans kan je pakken mocht je het niet eens zijn met de wijziging. Dit zal Radar je ook melden.
(denk overigens niet dat radar hier iets mee doet. een individuele klacht is niet interessant. Pas als er honderden dezelfde klachten binnenkomen gaan ze eens kijken)

Als je al jaren bij Alice zit heb je een maandcontract en deze is dus ook maandelijks opzegbaar. Je kan dus vandaag bellen en per 1 december weg zijn. Anders een maand later. In jouw geval maakt het dus niet veel uit. Mensen met een jaarcontract kunnen er meer voordeel uit halen.

Je betaalt bij Alice alleen het starttarief. Daarna kan je uren doorbellen zonder kosten.

Wat betreft het wegvallen, misschien een brak modem of instabiele lijn. Misschien is er een kleine downgrade nodig om je lijn te stabiliseren. Zo heel gek is dit niet. Bel eens de helpdesk of stuur een mail. Er wordt alleen naar gekeken als je het kenbaar maakt.

Even benieuwd, maak je bij Alice lange wachttijden mee dan? Ik hoor hier veel positieve verhalen over namelijk.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gaat wel heel erg lekker met alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief