obey-robots.txt
21 April 2019, 10:52
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice stopt er mee?

MisterSenseo
toy schreef:
lusikb schreef:

als je een beetje belt in de maand dan komt er al
snel een euro of 12 a 13 bij

SadShockSadShock

dan bel je wel onvoorstelbaar veel, trouwens de kabel zijn ook niks dan problemen bij hoor, wanneer gaat alice precies dan over?

Het is allang overgegaan naar Tele2 alleen de merknaam Alice bestaat nog.......;P
Duurt niet lang meer of alle Alice gebruikers zijn Tele2 gebruikers........
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

mailpim
Dat Alice nu overgenomen is door Tele2 is waar. Naja bbned is overgenomen, die had InterNLnet daar is Alice een onderdeel van. Dat is tot nu toe nog de enige overeenkomst tussen Alice en Tele2.

Het starttarief is een begin van de overname. Hier ben je ook netjes van op de hoogte gebracht. Verder zit je nog op een compleet ander netwerkt. BBNED, wat nu onderdeel is van Tele2. Als je niet Alice had willen houden door deze wijzigingen dan had je kunnen opzeggen. Dat niet gedaan? Dan lijkt het mij dat je tevreden was met Alice. Alice blijft nog altijd 1 van de goedkoopste ondanks het starttarief. Je belt daarna nog altijd zonder per minuut te betalen. Waarom zou Alice je elke verandering moeten melden waar jij als klant zijnde toch niks van merkt? Startarief is merkbaar, dus dat melden ze.

Om nog even op LUSIKB te reageren. Alice levert net als elke adsl provider tot een bepaald aantal Mbit's. 20 in het geval van Alice. Roep dus nooit dat je 20Mbit besteld want dat is niet zo. Kabel is inderdaad stabieler maar verlies is er altijd.

mailpim
Uiteindelijk zal Alice stoppen zoals het er nu naar uitziet, Misschien ook wel niet. Dat is gewoon nog niet duidelijk. Zodra dit duidelijk is krijg je de keuze naar alle waarschijnlijkheid. Tot nu toe gebruik je gewoon nog alice via BBned en niet via tele2.

sprokkel
Dan verklaart dit dus een hele boel

Alice gaat over naar tele2
de laatste 3 maanden krijg ik wel hel veel facturen voor mijn telefoon,

Geachte Alice klant,

Uw online factuur voor de maand februari 2011 staat vanaf 12.02.2011 in onze Alice Lounge
op http://www.alice.nl/lounge voor u gereed om te worden gedownload.

en mag nu al betalen voor de maand februari ???

Veljko
Volgens mij is het de factuur tot eind januari...

(probeerde even in te loggen om te checken...kom ik de site niet in!!!....storing???) Sad

sprokkel
@ Veljko storing???

Net even gebeld voor de stand van zaken, betreffende de overname,
Medewerker weet van niets, en hoort van de supervizer ALICE is nog gewoon ALICE

Met mijn vraag waarom het dan op het net en hier op gebruikers.eu te lezen staat, en dit zonder mededeling naar klanten??
En jawel het bekende verhaaltje van de medewerker (nou alice is niet helemaal weg)
waarop mijn vraag vertel eens , (medewerker sorry maar hier mag ik niet op in gaan)

En Je raad het al ALICE is nog gewoon ALICE , ook vandaag kon alice mij niet helpen omdat het systeem er helemaal uit licht (de wel al bekende smoes )

Het wordt tijd dat er eens een goede wet komt voor dit soort zaken
Gewijzigd door sprokkel op 14 februari 2011, 18:06

mailpim
sprokkel schreef:
@ Veljko storing???

Net even gebeld voor de stand van zaken, betreffende de overname,
Medewerker weet van niets, en hoort van de supervizer ALICE is nog gewoon ALICE

Met mijn vraag waarom het dan op het net en hier op gebruikers.eu te lezen staat, en dit zonder mededeling naar klanten??
En jawel het bekende verhaaltje van de medewerker (nou alice is niet helemaal weg)
waarop mijn vraag vertel eens , (medewerker sorry maar hier mag ik niet op in gaan)

En Je raad het al ALICE is nog gewoon ALICE , ook vandaag kon alice mij niet helpen omdat het systeem er helemaal uit licht (de wel al bekende smoes )

Het wordt tijd dat er eens een goede wet komt voor dit soort zaken

Supervizer en licht? Denk dat je Supervisor en ligt bedoeld?

dommel
ALICE is nog gewoon ALICE. Het moederbedrijf BBNED is alleen opgekocht door Tele2, waardoor deze nu het moederbedrijf is. Net zoals XS4ALL en Telfort onderdeel zijn KPN.

Nog geen duidelijkheid of ALICE wel of niet in Tele2 veranderd, maar als dat zo is dan krijgen alle klanten hierover bericht. Eventueel kunnen ze dan overstappen of opzeggen, zoals wettelijk is vastgelegd. Lijkt me totaal geen sprake van misleiding...

mailpim
dommel schreef:
ALICE is nog gewoon ALICE. Het moederbedrijf BBNED is alleen opgekocht door Tele2, waardoor deze nu het moederbedrijf is. Net zoals XS4ALL en Telfort onderdeel zijn KPN.

Nog geen duidelijkheid of ALICE wel of niet in Tele2 veranderd, maar als dat zo is dan krijgen alle klanten hierover bericht. Eventueel kunnen ze dan overstappen of opzeggen, zoals wettelijk is vastgelegd. Lijkt me totaal geen sprake van misleiding...

Mee eens...

Veljko
Wow...meer dan 1000 views, 25 reacties.
Het onderwerp leeft wel onder de Alice gebruikers!
Zelf ben ik zeer tevreden over Alice (bijna tot geen storing, verbinding stabiel ( 11MB ), tel. werkt prima). Wink
Alleen zou het Alice sieren als ze bijv. via de nieuwsbrief wat meer duidelijkheid zouden scheppen. Cool

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice stopt er mee?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief