obey-robots.txt
23 Februari 2019, 12:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar?

Apple_gebruiker
Hier in Brabant ligt de mail er ook weer uit maar dat verbaast mij inmiddels niet meer.
Zie mij topic op SMTP, POP3 enz

Imense
We zijn weer een dag verder (Inmiddels al drie) en ik kan nog steeds niet inloggen op mijn webmail noch op de Alice Lounge!

jetje
ook ik kan sinds 9-4-2011 niet inloggen op mijn webmail en ook niet in Alice lounge. (eveneens in Brabant!).

Heb inmiddels ook het klachtenformulier op de Alice site ingevuld. Realiseer me als nieuweling hier dat het niet mogelijk is een inlog aan te maken als je niet beschikt over een tweede emailadres!!
Gewijzigd door jetje op 11 april 2011, 10:38

rayvon
hier het zelfde probleem, ik ben echt boos ik ga ff een medewerker uitschelden mischien helpt datShock

mailpim
rayvon schreef:
hier het zelfde probleem, ik ben echt boos ik ga ff een medewerker uitschelden mischien helpt datShock

dapper... is dat nou nodig?

rayvon
ja je hebt ook wel gelijk hun kunnen er ook niks aan doen, maar je voelt je zo machteloos dat is niet leuk.

mailpim
ik zelf ben van mening dat het zo lang duurt omdat het weekend er tussen zit. Alice werkt echt wel aan het probleem en misschien is het iets wat complexer van aard waardoor het niet direct opgelost is.

jetje
Inmiddels een antwoord ontvangen op mijn klachtenmail aan Alice:

Bedankt voor uw e-mail.
Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u het volgende:

U geeft aan dat u problemen heeft met de Alice Lounge.
Vanwege een storing is op dit moment de Alice lounge niet te bereiken en de Alice mail niet te gebruiken. Wij zijn op dit moment bezig om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Excuses voor het ongemak
Onze excuses voor dit ontstane ongemak.

Ik had verzocht melding te maken van de storing op hun site: helaas wordt er op dit onderdeel van mijn klacht niet ingegaan.....

rayvon
hallo,
ik ben weer blij hij doet het weer ik zit weer op de mail dus kan een slotje op

MisterSenseo
Slotje gaat er niet op,het is heus niet de laatste keer dat er storing is dus we houden dit topic lekker open..........Pfft
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief