obey-robots.txt
23 April 2019, 06:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Foutmelding in Mail.

MisterSenseo
Uhm..........ja maar geen abonnee van Alice.........Pfft
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

burgkop
MisterSenseo schreef:

Uhm..........ja maar geen abonnee van Alice.........Pfft

Dat maakt toch niet uit?

Ik ben al een poos bezig met het volgende:

Ik heb Windows Mail in Windows 7, goed werkend met bijna perfecte NL spelling.
Waar ik alleen tegen aan loop is: Wanneer ik een e-mailbericht (dus binnen gehaald met WM) elders op sla, dus NIET in de gewone standaard Archiefmap, maar bijv. in een map waar ik alle gegevens bij elkaar heb, bijv. Consumentenbond.
Nu wil ik later die mail weer eens lezen, beantwoorden of doorsturen, dan klik ik hem aan.
Maar dan kom ik gelijk weer terecht bij Mail, Postvak In.
De betreffende mail wordt niet geopend, het is dus het zelfde als klikken op de Windows Mail pictogram/snelkoppeling.

Nu kun je hem openen als : "Openen Met", bijv. met Mocrosoft Outlook, dan is ie wel leesbaar. Wil je hem beantwoorden, moeten de accounts aangemaakt worden in Microsoft Outlook, wat ik juist niet wil, ik wil alléén WM gebruiken.
Er zijn ook andere progjes die de tekst leesbaar kunnen maken, maar ook hiermee kun je ze niet beantwoorden.

De vraag is dus: Hoe kun je die mail nu openen met WM en gelijk lezen en beantwoorden, doorsturen etc.?

Ben hier nog steeds niet uit.
Uiteraard is de mail wel te lezen vanuit WM, vanuit de Archiefmap.

MisterSenseo
Ik heb je dus verkeerd begrepen...........ik gebruik Incredimail,en heb met Windows Mail helemaal geen ervaring.
Ik weet,je hebt er geen.........***........aan maar ik vond het wel zo netjes om even antwoord te geven.
Hopende op iemand anders die er wel ervaring mee heeft......Wink
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

burgkop
MisterSenseo schreef:

Ik heb je dus verkeerd begrepen...........ik gebruik Incredimail,en heb met Windows Mail helemaal geen ervaring.
Ik weet,je hebt er geen.........***........aan maar ik vond het wel zo netjes om even antwoord te geven.
Hopende op iemand anders die er wel ervaring mee heeft......Wink

Oh, ja kan natuurlijk.
Ja die ken ik wel Incredimail, maar ik hoef al die rommel niet.Wink
Ik wil alleen mailen, heb meerdere accounts en die komen bij WM allemaal netjes bij elkaar in 1 map, zoals eerder bij Outlook Express.
WLM stopt ze weer in aparte mappen, veel te onhandig.
Ik heb tientallen e-mail progjes geprobeerd, maar ze hebben allemaal wat.
Of het is weer wel naar wens, zoals Dreammail, hebben ze weer géén spellingcontrole.Angry

mailpim
Hey. Ik gebruik Outlook 2007. Werk ook met mapjes en meerdere accounts.
Heb net een mail vanuit gmail opgeslagen in een algemene map. Daarna deze beantwoord met 4 verschillende accounts waaronder een Alice account.

Gezien beide programma van Microsoft zijn, lijkt mij dat de spellingcontrole hetzelfde moet zijn.
Ook kan je alle mail zo instellen dat het in één Postvak In binnenkomt. Uiteraard heeft elke mail account ook één eigen Postvak in.

Succes

burgkop
mailpim schreef:

Hey. Ik gebruik Outlook 2007. Werk ook met mapjes en meerdere accounts.
Heb net een mail vanuit gmail opgeslagen in een algemene map. Daarna deze beantwoord met 4 verschillende accounts waaronder een Alice account.

Gezien beide programma van Microsoft zijn, lijkt mij dat de spellingcontrole hetzelfde moet zijn.
Ook kan je alle mail zo instellen dat het in één Postvak In binnenkomt. Uiteraard heeft elke mail account ook één eigen Postvak in.

Succes

Je gebruikt waarschijnlijk Office Outlook 2007?
Dat is niet mijn ding, Outlook Express wel.

Ieder zijn eigen mappen dus, voor gelezen, veronden enz. wil ik niet, ik wil alles bij elkaar hebben, zoals in Outlook E en wat ik nu heb in Winows Mail.

mailpim
In office outlook kan je dan ook instellen hoor!

burgkop
mailpim schreef:

Maar dat zeg ik, MO is niet mijn ding. Outlook E wel. ik wil niet afhankelijk zijn van Office.Wink

BMP
burgkop schreef:

mailpim schreef:

Maar dat zeg ik, MO is niet mijn ding. Outlook E wel. ik wil niet afhankelijk zijn van Office.Wink

Het komt beide uit de toverhoed van Redmond hoor Cool

Mozilla is ook een heel goed alternatief Smile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding in Mail.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Phishing Mail Algemeen 3 14 juli 2012, 11:11
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
ramp e-mail met andere SMTP SMTP, POP3, NNTP etc... 19 16 februari 2012, 18:45
Help configureren met Live mail lukt niet meer! SMTP, POP3, NNTP etc... 8 12 oktober 2011, 14:07
wel mail versturen, niet ontvangen in outlook, staan wel op website ....? Algemeen 1 28 september 2011, 13:17
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief