obey-robots.txt
23 April 2019, 06:37
Navigatie
Onderwerp bekijken
Instellingen Alice. Wil jij deze faq vullen? Neem contact op met Alex.
 Onderwerp afdrukken

Lokale webserver en DNS instellingen

Raymond175
Ik heb thuis een Windows 7 servertje staan die ik onder andere gebruik als webserver. Ik wil echter de virtual hosts bereiken via "dev.<domeinnaam1>", "dev.<domeinnaam2>", etc, wat ik momenteel in de hosts-file heb staan op mijn werklaptop en op de server. Hierdoor kan ik inderdaad de websites raadplegen op de manier zoals ik dat wil.

Echter moet ik nu dus op twee (en eigenlijk op meer) plaatsen de hosts-file bijhouden, en ik vroeg me af of ik dat ook kon instellen op de Alice CJ-modem. Ik heb daar wel wat gevonden, maar toen ik daar mijn gegevens had ingevuld heb ik mijn modem gebricked?!?! Alleen het power-lampje brandde nog, maar verder deed de modem geen enkele poging meer om op te starten. Bij de webinterface kon ik dus ook niet meer komen.

Alice heeft een nieuwe modem gestuurd, dus ik kan weer aan de gang, maar nu hopelijk met hulp van jullie!

Alvast bedankt,
Raymond

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lokale webserver en DNS instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Linksys WRT320N instellingen Hardware instellingen 2 26 augustus 2010, 02:09
Linksys WAG120N instellingen Alice met eigen modem 1 21 juni 2010, 21:32
Apache webserver koppelen Algemeen 18 25 januari 2010, 01:00
Instellingen Copperjet-Netgear-Laptop/PC Hardware instellingen 4 10 januari 2010, 13:53
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief