obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 02:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Instellingen Alice. Wil jij deze faq vullen? Neem contact op met Alex.
 Onderwerp afdrukken

Geen geldige ip config na ophalen email

Zoekende
Tijdens het ophalen van mijn email via windows live wordt opgezette tijden de verbinding met het internet verbroken. Ethernet lampje en adsl blijven branden en soms blijft ook de telefoonverbinding in tact. Deze klacht heb ik zowel met en zonder een geplaatste hub ivm met een intern netwerk. Modem en kabels zijn vervangen. Draai onder win7 en de time out staat op 24 uur. Lijkt er op dat de verbinding het ophalen van de email niet aan kan. Na power reset alles ok.Bij ncpa.cpl krijg ik de melding geen geldige ip configuratie en standaard gateway niet beschikbaar. Gaarne jullie hulp

Alex
Word je netwerkadapter door energie besparing in de slaapstand gezet?
Heb je een fire wall die het ping protocol blokkeerd?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 25 2012 19:14:07:
Kennelijk is er een probleem met je email adres.
Onderstaande krijg ik terug omdat de mail notificatie niet verstuurd kon worden.

Ik heb op de plek van xxx je persoonlijke gegevens verwijderd.

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

xxx@hccnet.nl
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<xxx@hccnet.nl>:
host hcc2.schonemail.nl [94.232.160.42]: 550 5.7.1 <xxx@hccnet.nl>... server [mailbox1.hccnet.local] for <xxx@hccnet.nl> rejected address saying:
550 5.0.0 <xxx@hccnet.nl>... User unknown

Gewijzigd door Alex op 25 februari 2012, 19:14
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Zoekende
Sorry Alex,

Alles staat in default, tezij dit niet zou moeten zijn. Heeft volgens mij met het uitpakken te maken van live mail. Wat is een alternatief en welke instellingen veroorzaken de ellende.

Zoekende

Alex
Ik ben zelf helemaal overgestapt op Thunderbird portable. Het mooie van de portable versie is dat die in een map naar keuze staat en het maakt niet uit of dat een harde schijf of een usb stick is.

Als je van computer wisselt, hoef je alleen de map op de nieuwe pc te zetten en alles werkt gewoon. Met een usb stick is dat nog makkelijker, prik dat ding in een willekeurige pc en je hebt al je mail weer.

Je vindt Thunderbird portable hier. Onder de grote downloadknop kun je ook andere talen downloaden.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen geldige ip config na ophalen email', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief