obey-robots.txt
22 April 2019, 18:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice lounge inlogprobleem

creugers
Vandaag is mijn abonnement opgeleverd. Internet en telefonie werken, maar ook ik kom niet in de Lounge. Intussen kan ik wel e-mails ontvangen maar niet mailen. Helpdesk intussen al vier keer gebeld en het probleem is nog steeds niet opgelost. Wat betreft het wachtwoord voor de Lounge.... Ik ben geboren op 9 februari 1971, maar Alice maakt me doodleuk ruim 19 jaar ouder....

Het ergste komt nog! Ik heb een goedlopende webshop, en kan dus wel bestellingen ontvangen, maar kan mijn klanten niet beantwoorden. Dus ik heb vandaag maar alle mailtjes die ik moest verzenden opgespaard, en even de netwerkkabel van Alice uit de pc gehaald en die van @home er weer in, want dat abo loopt nog tot eind deze maand. En maar op die manier gemaild. Dit moet echt niet TE lang gaan duren, want dan ben ik ook zo weer foetsie.

chinchan
je zou ook een aantal andere dingen kunnen proberen..
je inlog en als wachtwoord:
new wachtwoord
nieuw wachtwoord

of je naam@alice.nl
new wachtwoord
nieuw wachtwoord.

Heeft bij mij niet geholpen maar wie weet een ander wel..
Kree gik als tip van alice net en ja ik was direct aan de beurt..

creugers
Intussen heb ik net voor het eerst kunnen inloggen in de beruchte Lounge. Meer dan het woordje "TIP" en een terug knop was er niet te zien.....

rebos
creugers schreef:
Intussen heb ik net voor het eerst kunnen inloggen in de beruchte Lounge. Meer dan het woordje "TIP" en een terug knop was er niet te zien.....

Bij mij kwam dit zojuist ook voor (na het heugelijke bericht van accountgegevens te hebben ontvangen)
de 2e keer dat ik poogde was de service inene niet beschikbaar 'op dit moment" en moest ik "het later nog eens" proberen Angry

Raaaaarrrrrrgh... geduld is een schone lei? GrinFrown
Gewijzigd door rebos op 30 oktober 2007, 15:10

Apple_gebruiker
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat er nog heel veel handwerk aan te pas komt.
Dat je aanmelding handmatig verwerkt wordt in een ander systeem en dat ze gewoon grote problemen hebben met het koppelen van diverse databases.
Ik zie nu al meer dan twee weken de beruchte melding bij het inloggen dat de dienst wegens een storing niet beschikbaar is.
Het lijkt zich alleen op te lossen bij mensen die de hellupdesk bellen, wat mijn vermoeden opnieuw versterkt dat er mog veel handmatig gaat.

Het is bizar dat elke keer opnieuw blijkt dat IPs de boel gewoon niet op de rails hebben, je zou denken na alle debacles uit het verleden dat mensen leren van eerder gemaakte fouten en ook fouten van anderen.
Maar opnieuw blijkt het dus weer eens erg moeilijk om een goede provider te zijn die zijn klanten naar tevredenheid helpt bij klachten.

pukpietje
creugers schreef:

Dit heb ik ook gezien en inderdaad bij een 2 e keer inloggen wilde het niet meer maar bij mij zal dat komen denk ik omdat ik pas per 1-11 officieel bij alice ga endus de service niet werkt nog
Je moet trouwens goed kijken bij die pdf's die je ontvangt dat je goed naar beneden scrollt --er waren nog meer pagina's en jawel bij inlogggegevens waar bij misschien heel veel mensen niet goed kijken naar de naam .
Ik verwachte j.j.naam maaar wat stond er na zeer goed kijken?
j.j..naam en dus een punt meer!

Nu de modem nog ontvangen waarbij ze niet al te vlot zijn maar goed..tot nu toe gaat het op schema

Verder de kpn man geweest en een 2 lijn geopend waar ik geen weet van had na 15 jaar dat ik die hadGrin
Dacht dat het iets te maken had met de bliksemafleidingWink
Gewijzigd door pukpietje op 30 oktober 2007, 18:38

creugers
pukpietje schreef:
creugers schreef:

Dit heb ik ook gezien en inderdaad bij een 2 e keer inloggen wilde het niet meer maar bij mij zal dat komen denk ik omdat ik pas per 1-11 officieel bij alice ga endus de service niet werkt nog
Je moet trouwens goed kijken bij die pdf's die je ontvangt dat je goed naar beneden scrollt --er waren nog meer pagina's en jawel bij inlogggegevens waar bij misschien heel veel mensen niet goed kijken naar de naam .
Ik verwachte j.j.naam maaar wat stond er na zeer goed kijken?

Nu de modem nog ontvangen waarbij ze niet al te vlot zijn maar goed..tot nu toe gaat het op schema

Verder de kpn man geweest en een 2 lijn geopend waar ik geen weet van had na 15 jaar dat ik die hadGrin
Dacht dat het iets te maken had met de bliksemafleidingWink

Ach, intussen heb ik Alice, die in werkelijkheid helemaal niet duidelijk is officieel in gebreke gesteld. Dit heb ik vandaag per aangetekende brief gedaan, waarbij ik meteen mijn abonnement (na slechts een weekend en 3 dagen) meteen al heb opgezegd. Ik kan na drie dagen nog steeds geen enkele mail verzenden, niemand bij Alice kan mij uitleggen wat er verkeerd is. Zo moet van een tiepmiep maar de flashplayer uitschakelen om te kunnen mailen!!! Er zijn drie terugbel afspraken gemaakt, alle drie niet nagekomen. Zelf heb ik al zes keer de helpdesk gebeld, waarbij ik in totaal zo'n 1,5 uur in de wacht heb gestaan, en zowat 45 min in gesprek ben geweest met iemand van de onduidelijke helpdesk. Ik kan heel veel hebben, en ik ben zelf ook een startende ondernemer, maar ik heb recentelijk alles uit de kast gehaald om een klant te helpen waarbij de levering van zijn order totaal in het water dreigde te lopen door een opeenstapeling van fouten bij eerst de leverancier en later bij de post waar het pakket zoek raakte. Maar door intensief met de klant bezig te blijven, en contact op te nemen is alles goed gekomen en heeft deze man mijn diensten zelfs aanbevolen bij kennissen. Zo kan het dus ook. Alleen is het bij Alice nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver te zoeken. Ik neem contact op met een helpdesk om geholpen te worden met mijn probleem, en niet om als ik iemand aan de lijn heb weer in de wacht gezet te worden omdat men alles aan anderen moet navragen, en waar je dan zo'n achterlijk debiel antwoord krijgt om de flashplayer maar uit te schakelen om te kunnen e-mailen!
Vanessa Hessler, die de rol van Alice speelt in de commercial is een bloedmooie vrouw, daargelaten, maar dat ze toch niet zo heel erg duidelijk is zal ze wellicht niet weten.

rebos
Apple_gebruiker schreef:
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat er nog heel veel handwerk aan te pas komt.
Dat je aanmelding handmatig verwerkt wordt in een ander systeem en dat ze gewoon grote problemen hebben met het koppelen van diverse databases....

...Maar opnieuw blijkt het dus weer eens erg moeilijk om een goede provider te zijn die zijn klanten naar tevredenheid helpt bij klachten.

Dat zal het inderdaad zijn. Afdelingen en dus 'interne samenwerking- en communicatie problematiek'.

pukpietje schreef:
creugers schreef:

Dit heb ik ook ....
...Ik verwachte j.j.naam maaar wat stond er na zeer goed kijken?

Ja ook zoiets vreemds. kwam ik ook achter. Als je dan vervolgens je inlog probeert met punt, krijg je de eerste keer een TIP, de volgende keren geen response (ja, je heet vervolgens weer jan.jansen)
als je die ene punt vergeet, dan krijg je een antwoord in de trend van"op dit moment is het helaas niet mogelijk..." Cool
raar systeem. zal wel iemand een linux smurvertje ingericht zonder boekje vooraf lezen en vervolgens de tantes van de servicedesk hebben geinstrueerd op knopje te klikken onder het motto "dan moet het werken" Shock

ik wacht nog even vrolijk af. voorlopig heb ik verzocht pas 12 november opgeleverd te worden (kan toch nog niet in mijn huis op de bank zitten)
It's not about what this finger will do to you, but what your finger has done to the configuration

otto
ik kan wel inloggen bij lounch en ook via mijn webbrowser email ontvagen en verzenden ,wat niet lukt is mijn outlook instellen met een wachtwoord om daar te ontvagen of verzenden ,ik kan wel verzenden via smtp.alice.nl alleen niet ontvangen via mijn pop maar daarvoor heb ik nog wat andre popadressen die wel werken,ik vraag me af of er ook nog een homepage bestaat van alice

Branwacht
Nee die site is er niet !

Maar even zoeken op dit forum gaat je zeker helpen...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice lounge inlogprobleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief