obey-robots.txt
21 Maart 2019, 03:26
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice lounge inlogprobleem

creugers
otto schreef:
ik kan wel inloggen bij lounch en ook via mijn webbrowser email ontvagen en verzenden ,wat niet lukt is mijn outlook instellen met een wachtwoord om daar te ontvagen of verzenden ,ik kan wel verzenden via smtp.alice.nl alleen niet ontvangen via mijn pop maar daarvoor heb ik nog wat andre popadressen die wel werken,ik vraag me af of er ook nog een homepage bestaat van alice
Zucht, waarom vragen mensen toch steeds naar de makkelijke weg?
ok gaan we dan:
Inkomende mailserver = in.alice.nl
Uitgaande mailserver = smtp.alice.nl

miekie
Wij zijn al 5 weken bezig om te kunnen inloggen (heeft het wel gedaan). De klantnservisce doet helemaal niks. AngryAngryAngryAngryAngryAngry

supermario
creugers schreef:
otto schreef:
ik kan wel inloggen bij lounch en ook via mijn webbrowser email ontvagen en verzenden ,wat niet lukt is mijn outlook instellen met een wachtwoord om daar te ontvagen of verzenden ,ik kan wel verzenden via smtp.alice.nl alleen niet ontvangen via mijn pop maar daarvoor heb ik nog wat andre popadressen die wel werken,ik vraag me af of er ook nog een homepage bestaat van alice
Zucht, waarom vragen mensen toch steeds naar de makkelijke weg?
ok gaan we dan:
Inkomende mailserver = in.alice.nl
Uitgaande mailserver = smtp.alice.nl

misschien omdat er in de brief die je van alice krijgt andere gegevens staan !!!!!!!Shock

reinier
Moet wel je hele e'mail adres bij gebruikersnaam in toetsen en dan je wachtwoord! Doet het bij mij!Grin
Reintjedevos

ghost
Alice Lounge geeft:

Helaas is op dit tijdstip om technische redenen een aanmelding niet mogelijk. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals.

Zijn er werkzaamheden gaande?

MaXMhZ
ghost schreef:
Alice Lounge geeft:

Helaas is op dit tijdstip om technische redenen een aanmelding niet mogelijk. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals.

Zijn er werkzaamheden gaande?

haha - lees deze thread vanaf het begin.

jaja - werkzaamheden en gepruts sinds sept 2007.

DonvanVliet
Vandaag een brief gehad dat ik per 1 oktober alice internet heb.
Er staat ook een username en dat ik met mijn geboortedatum per direct kan inloggen.
Als ik dat doe flitst gewoon het inlogscherm weer voor mijn neus. Er gebeurt niks.
Ik ga bij UPC weg maar ik heb het idee dat dit nog erger is.

MaXMhZ
Je moet je inlog naam MET "@alice.nl" (dus je volledige email-adres) gebruiken. Dan zou het moeten lukken.
Ze zijn achtelijk bij Alice - ze hadden ALLANG een uitleg hierover op die inlog pagina moeten zetten.
Gewijzigd door MaXMhZ op 05 september 2008, 13:22

joost1965
Ik had ook lange tijd inlogproblemen , maar het is bij mij op een vreemde manier opgelost.Omdat de snelheid bij mij laag lag , ben ik het modem dicht bij de grondkabel gaan plaatsen en werd mijn snelheid 6 keer zo hoog. En op onverklaarbare wijze waren de inlogproblemen ook opgelost.Wat ook raar was dat ik bij lage snelheid ook de splitters er niet tussen uit kon halen en bij hoge snelheden wel.Ik had alles weer teruggeplaatst om te checken en ik kon weer niet zonder die splitters.Plaatste ik alles weer dicht bij de grondkabel , kon ik weer zonder splitters. Misschien is er ook een verband met het inloggen.Het is raar , maar zo is het bij mij gegaan.Bij alice zijn wel meer dingen onlogisch.

Joost

feint
Ik had dit probleem ook. ik had mijn email ingesteld. en toen uitgelogd en kon niet meer inloggen kreeg steeds te melding:
uw account is nog niet geactiveerd. excuses voor het ongemak.

heb daarna helpdesk gebeld. kreeg te horen fout in italie word zo snel mogelijk verholpen
5 dagen later weer. kreeg te horen fout in italie word zo snel mogelijk verholpen
waren 2 dames

nu bel ik nog een keer. die man zegt
log eens in met je ingesteld email adres en je oude wachtwoord. en BOEM hij doet het.

nu wil ik niet zeggen dat het aan die dames ligt. maar volgens mij zijn het niet allemaal IT mensen wat erachter zitten en als ze het niet kunnen vinden komen ze met een excuus.

als je niet meer kan inloggen sinds je het email adres hebt ingesteld in de lounge

log dan in met
jouemail@alice.nl
uw wachtwoord van alice: geboortedatum.

werkt bij mij. heb sinds dien geen problemen meer gehad met inloggen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice lounge inlogprobleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief