obey-robots.txt
19 Februari 2019, 18:49
Navigatie
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Download snelheid in avond teleurstellend

Branwacht
Ik heb ook gebeld.....ze zeggen er mee bezig te gaan en hebben mij gevraagd om een week te wachten als er dan geen verbetering is moet ik ff terug bellen....ik ga vanavond eens kijken bij Telfort.nl

Kijk wil het even aan zien dat er een probleem is bij hun lijkt me duidelijk vreemde is ook dat het vanaf een bepaalde tijd is het ene moment niets aan de hand het volgende is het in de war, WIERD dit kan toch niet met die overboeking van 1:40 te maken hebben of wel ?

Laters

Branwacht...

lexleest
Had bij mijn vorige isp ook dit probleem. Het probleem was niet te vinden en ben toen gaan testen met een ander modem en had daarna nergens last meer van.

Even testen met een ander modem.
Blijft deze wel goed stabiel draaien dan weet je in ieder geval dat die copperjet defect is.
sig-twe

yoda747
Branwacht, dat hebben ze ook tegen mij gezegd, ze gaan ermee aan de gang en na een week moest ik terugbellen.
Ik zou best wel met een ander modem willen proberen maar zou niet weten welke, heb jij of iemand anders een idee?

Groet

yoda747
Heb i.v.m. bericht lexleest vanavond een ander modem aangesloten (Vigor 2800 G) en kreeg hem binnen 10 minuten aan de gang.
Heb wat testen gedaan maar resultaat is het zelfde als met de originele Copperjet "bedroevend laag"

Het begon dus om 16.10 toen zakte het in maar zit nu op : 100 kb p/s

In en in triest dus, ligt dus niet aan het modem moet dus iets in de lijn zijn, kan bijna niet anders.

Branwacht
Waar heb jij dat config bestand dan weg gehaald ???? wat in het modem moet want dat krijg je niet van ALice, tenminste dat zeiden ze tegen mij....

@LExLeest

Welke ISP was dat ? niet Telfort hoop ik !!!
Gewijzigd door Branwacht op 29 november 2007, 21:12

yoda747
Heb het volgende ingevuld:

Kies Routed PPPoA
vci/vpi 0.35
naam user0@alice.nl
wachtwoord user0

Kreeg gelijk een connectie (ip/dns etc.) van Alice maar ja daar is ook alles mee gezegt, Internet ja maar traag met opbouwen webpagina's en download nu tussen de 90-120 kb/s, triest dus, heb ze nog maar een mail gestuurd met de bovenstaande informatie dan kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat het aan mijn modem ligt.

In de nacht of ochtend is het probleem weer weg (dat is nu al een week het geval) weet niet of dit bij jou Branwacht ook zo is?

groet

Yoda747
Gewijzigd door yoda747 op 29 november 2007, 21:20

Branwacht
Ja dat is hier ook zo overdag OKEE en later op de middag BYE BYE ZWAAI ZWAAI met je 20Mbit ! ik kijk het nog een weekje aan maar dan kan Alice om mij opzouten

yoda747
Maar ja, wat wil je dan overal is het wel wat!

Ik kom van Demon af daar was het altijd goed todat ze werden overgenomen door Xs4all ook geen kleintje maar toen ontstonden er problemen (lage ping en vaak verbinding wegvallen) helpdesk was wel gratis maar koste ook een paar centen (€ 59,- voor 12 Mbit) maar snelheid was altijd goed. misschien Telfort maar daar heb je een jaar contract en als je dan problemen krijgt dan zit je er 1 jaar aan vast.
Gewijzigd door yoda747 op 29 november 2007, 21:31

Templar
Ehm, ik wil jullie niet op de kast jagen, maarre....

Heb inmiddels internet via Telfort en dit is mijn snelheid momenteel:

207188348

Ben dolblij dat Alice op mijn huisadres niet kon leveren Grin

En kijk aan... Alice hanteert een overboeking van 1:40... net wat ik dacht dus.

Dat wordt overstappen dames en heren! Smile

@Yoda747: Ik had hetzelfde gedonder als jij. Zat ook bij Demon met 12mbit verbinding en had ook aan de lopende band connection losses na de migratie naar XS4all. Dat was dus ook de reden voor mij om over te stappen naar een andere provider.

Even een slag om de arm houden, maar ben zeer tevreden over de snelheid van Telfort.
Gewijzigd door Templar op 29 november 2007, 21:56

otto
mijn snelheid was bij oplevering 1600kbit nu 4 weken later is het nog slechter dan mijn kpnlite aansluiting ik haal nog maar net 300kbit en soms nog minder ,het is mij eigenlijk opgevallen nadat de telefoon via het modem alleen werkt ,de andere lijn op de splitter is dood dus het het splitter er maar tussen uit gehaald die deed toch geen dienst meer ,ik lees op het forum dat er meer mensen last van hebben ,het begon heel mooi maar ik begin er nu een beetje van te balen .kan je in dat modem iets veranderen of werkt dat niet.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Download snelheid in avond teleurstellend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Snelheid 450kb Snelheid 10 14 september 2011, 17:03
Upload snelheid nihil Webcare Alice 4 28 juni 2011, 00:25
D/L snelheid gehalveerd Snelheid 11 13 juni 2011, 12:25
lage snelheid en hoge ping Storing 2 04 mei 2011, 13:55
Alice snelheid 4 keer zo traag Algemeen 2 18 april 2011, 18:28
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief