obey-robots.txt
23 Februari 2019, 12:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Download snelheid in avond teleurstellend

Templar
@Maho: Een jaar is zo om en daarna is het ook gewoon per maand opzegbaar (nagelezen in algemene voorwaarden). Maar goed, voorlopig zit ik prima; heb er een goed gevoel bij.

Branwacht
@MacGyver

Gave naam heb je btw......maar okee dan ik heb weer wat geleerd, ik wist niet dat er zulke mega snelle lijnen gebruikt worden in het onderwijs.....(GRAPJE ! laat mij maar 1040 uur op school zitten dan GRAPJE ! )

@Maho

Ik wist niet van deze mega lijn vandaar mijn reactie, die ik volgens mij nog best redelijk geformuleerd heb toch ?

Ik heb op dit moment absoluut geen klagen over ALice dat zit hier weer gem op 17,5Mbit en daar heb ik geen problemen mee !

Nogmaals je bent nooit te oud om te leren, zo ook ik.

Laters

Branwacht...
Gewijzigd door Branwacht op 04 december 2007, 16:33

Branwacht
Gister na een week probleem loos Internetten met 17Mbit weer gebeld met de helpdesk, om te horen hoe het met mijn ticket stond.

Ik vind dat als er een probleem is en je belt je ook moet bellen om zeggen dat je verbinding weer goed is......Alleen de ticket was wel terug gekomen alleen niet bevredigend namelijk de 2e lijn heeft gevraagd of ik DLde via news en dat had ik al gezegd dat dat het probleem niet was.....afijn ik heb het gesprek beeindigd omdat het wel mijn belkosten zijn.....ik heb hun bedankt voor de moeite en na 8min opgehangen. Jammer dat ik niet kon leren van het probleem wat zich heeft voorgedaan vorige week. En met mij jullie allemaal en Alice in het bijzonder.

BTW ik had wel de helpdesk binnen 20 seconden aan de lijn dus dat wordt steeds beter, nu nog technisch personeel rechtstreeks aan de lijn en het is helemaal geweldig !

Groet,

Branwacht...

yoda747
Heb ze ook eens een mail gestuurd want ik kreeg na hun melding, dat het doorgestuurd (2de lijns) was ook geen melding meer van de status.

Nu blijkt het allemaal weer goed te zijn (is dus vanzelf gegaan! heb niets veranderd) maar aan dit antwoord had ik ook niets gehad omdat alles wat ze melden ik al gedaan had dus! en dus niets had uitgehaald, maar ja dat legt je dus het probleem gewoon weer terug bij de klant he ;-)

Reactie Alice:

Betreft: onderzoek naar uw klachten door de technische dienst

Wij hebben het volgende antwoord van de technische dienst ontvangen op 7 dsecember j.l.:

Wij kunnen niets vinden op de lijn dat dit zou kunnen veroorzaken. De lijn is stabiel en al meer dan 6 dagen up. Goed signaal en amper foutjes.

Dit zou wel eens aan de PC van de klant kunnen liggen. Graag contact opnemen met de klant en het volgende controleren:

Modem goed aangesloten op isra /overnamepunt kpn (kabel van max 2 meter?)
Heeft de klant 1 of meer PC's aangesloten op modem?

In het geval van 1 PC, kijk of de klant een andere PC zou kunnen regelen en deze aansluiten en dan zien of dit beter gaat.

In het geval van meerdere PC's is dit probleem overal aanwezig? Zo ja, 1 PC
direct aan laten sluiten.

Wij willen u vragen bovenstaande te controleren en ons dan uw bevindingen te laten weten. Uw signaalsterkte is momenteel 11,9MBPs wat boven adsl2+ niveau ligt.

wij hopen dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven.
Gewijzigd door yoda747 op 10 december 2007, 15:49

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Download snelheid in avond teleurstellend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Snelheid 450kb Snelheid 10 14 september 2011, 17:03
Upload snelheid nihil Webcare Alice 4 28 juni 2011, 00:25
D/L snelheid gehalveerd Snelheid 11 13 juni 2011, 12:25
lage snelheid en hoge ping Storing 2 04 mei 2011, 13:55
Alice snelheid 4 keer zo traag Algemeen 2 18 april 2011, 18:28
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief