obey-robots.txt
17 Februari 2019, 01:38
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Een goede start is het halve werk, zegt men...

Nask
Vandaag maar weer een mail verstuurd.
Snelheid lag ergens rond de 3 Mbps Angry.
Het is duidelijk dat Alice haar zaakjes niet voor elkaar heeft.
Ik heb nu 2 maal te horen gekregen dat mijn lijn geactiveerd is, 30-11-2007 en ook op 6-12-2007. Cool

Ik wacht hun reactie af, bevalt het me niet. mzzltof Alice.

Misschien naar Telfort??
Iemand suggesties betreffende overstappen?

Timelord
Ik krijg nu mailtjes van Alice met duidelijke uitleg. Nu ineens blijkt wél uit hun antwoord dat ze mijn mail goed gelezen hebben.
Helaas doet het modem het nog steeds niet, wat ik ook probeer.

Morgen maar weer eens bellen denk ik. (het wordt vanzelf 3 januari, lijkt op het krijgen van het modem Wink)

Nask
Hoe lang wacht je nu al op t modem Timelord?

Ik zou trouwens ook binnen 5 werkdagen een nieuw modem ontvangen, ik wacht nog steeds lol.

Heb een mailtje van Alice gehad:

Het spijt ons dat wij op uw adres geen snellere verbinding kunnen leveren, daar dit te wijten is aan technische problemen waarop wij geen invloed kunnen uitoefenen. Andere aanbieders zullen indien zij over dezelfde lijn signaal gaan leveren, tegen dezelfde problemen opbotsen.

Natuurlijk gemaild welke problemen het zijn.
Antwoord:

Zolang er niets wordt verbeterd aan de lijnen die voor uw aansluiting gebruikt worden buitenshuis, zijn dit permanente problemen. Alice heeft hierop geen enkele invloed, aangezien de lijnen beheerd worden door de KPN.
Gewijzigd door Nask op 12 december 2007, 22:16

Timelord
@Nask:

ik had sinds 13 november verbinding maar zou 30 november pas het modem krijgen. Elke dag bellen en elke dag werd me beloofd dat ze het modem snel zouden opsturen.

Degene die me dat de 26ste beloofde die had gelijk: binnen enkele dagen had ik het modem.

Zo gaat het ook met het oplossen van mijn probleem: het wordt vanzelf 3 januari, dan heb ik Telfort. Heeft het probleem zich vanzelf opgelost. :p

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een goede start is het halve werk, zegt men...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alice wel de goede keus??????? Algemeen 8 16 juli 2010, 09:22
Na 2 jaar goede lijn opeens klapperlijn Webcare Alice 6 31 maart 2010, 13:53
Altijd al je eigen Start Plaats willen hebben? Algemeen 1 30 oktober 2009, 15:24
Goede dingen Alice Wat ontbreekt er op dit forum? 11 27 december 2008, 13:12
let op wat je zegt aan de telefoon !!!! Algemeen 1 20 maart 2008, 09:59
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief