obey-robots.txt
24 April 2019, 18:32
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

livestreams bekijken en beluisteren met Windows Media Player via Alice lukt niet

erwin
aweeda schreef:
Heb je een router achter je alicebox zitten??

Ikzelf heb een router achter alicebox zitten en firewall in router staat ingeschakeld.

Ik denk dat het aan de firewall van windows ligt op je pc/laptop.
Bij mij was dit het geval, het had helemaal niets met instellingen in alicebox of mijn eigen router, die achter de alicebox zit, te maken.

Ik kon eerst ook geen streams luisteren.
Zowel rechtstreeks op een internetsite, die jij aangaf, en via het programma Radio on line.

Heb in firewall van windows onder tabblad uitzonderingen: UPNP-framework aangevinkt, kon toen de door jouw opgegeven website beluisteren.
Om radio online te kunnen beluisteren heb ik het programma radio on line in windows firewall toegevoegd.

Nu kan ik ze allebei beluisteren.

Misschien is dit voor jouw ook de oplossing.

Success

Ik heb geen router achter de modem, en de firewall van Windows staat gewoon uit omdat ik een eigen firewall heb van Sygate. Maar als ik deze uitschakel kan ik even goed niets beluisteren dus ik weet niet of dat het probleem bij mij is....Mijn vraag staat dus nog steeds open...

erwin
Mijn ouders hebben nu een andere computer, een laptop met Windows Vista maar evengoed niet werken hoor die livestreams. Het ligt dus wel degelijk niet aan de instellingen op de computer dat is dus bij deze wel uitgesloten. Waar ligt het wel aan? Joost, of iemand anders hier mag het zeggen....

lexleest
Hey Erwin,

Met die laptop kon ik hier wel gewoon die streams bekijken.
Raar dat hij het bij je ouders niet meer doet.
Op mijn pc werkt het nu ook gewoon.

Zal er wel een keer naar kijken als ik daar ben.

Grz. Alex.
sig-twe

erwin
lexleest schreef:
Hey Erwin,

Met die laptop kon ik hier wel gewoon die streams bekijken.
Raar dat hij het bij je ouders niet meer doet.
Op mijn pc werkt het nu ook gewoon.

Zal er wel een keer naar kijken als ik daar ben.

Grz. Alex.

Hey, ben jij het. Ok is goed Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livestreams bekijken en beluisteren met Windows Media Player via Alice lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief