obey-robots.txt
19 April 2019, 01:05
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Oranje hitte

magus
Het cp1616 modem hebben we in bruikleen van Alice. Hoe gaat dat wanneer je bij alice weggaat, moet het ding dan teruggezonden worden? Ik vindt die oranje kleur echt afschuwelijk omdat het ding nu in mijn huiskamer staat. Ik zou m maar wat graag netjes zwart verven ofzo. Maar dat kan natuurlijk niet als het ding terug naar die blonde langbeen moet.

En samenhangend met deze vraag: Zowel bij mij als bij mijn moeder lopen de alice modems wel erg warm.
In eerste instantie was bij mij het probleem dat het modem op z'n kantje stond (dus met de tekst boven de ledjes netjes leesbaar) maar daardoor werd het ding wel erg heet. Nu ligtie op z'n platte kant en gaat het heel wat beter maar nog steeds isie te warm om goed te functioneren.
Bij moeders stond er een schemerlampje op waardoor het te warm werd in het modem. Lampje is eraf maar ook hier soms timeouts en packetloss als gevolg van te warme electronica.
Is het mogelijk een ventilatortje in te bouwen of op een passieve manier betere koeling aan te brengen in het modem? En mag dat ook zomaar, want ook hier geldt dat die blonde wellicht het modem terug wil ontvangen.
vipersig

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oranje hitte', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Oranje en Wit kabeltje ? Opleveringsproblemen 13 26 september 2008, 16:50
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief