obey-robots.txt
24 April 2019, 18:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tegenvallende snelheid

Black Tiger
Kijk zo hoort het Wise Guy, op die afstand moet je dat inderdaad wel kunnen halen.

Greetings, Black Tiger

moos46
hallo allemaal,

ik heb ook zo'n trage snelheid,250kbps down en rond de 100 kbps upload,terwijl mijn icoontje op de werkbalk aangeeft dat de verbinding 17,6 mbps is.
waar kan dat aan liggen heb al meerder emails gestuurd maar krijg gewoon geen antwoord en bellen doe ik niet meer,na 10 min wordt gewoon de verbinding verbroken.
zit trouwens zo'n 500 mt van de centrale af

groetjes,moos
Gewijzigd door moos46 op 09 oktober 2007, 10:53

Bcool
moos46 schreef:
hallo allemaal,

ik heb ook zo'n trage snelheid,250kbps down en rond de 100 kbps upload,terwijl mijn icoontje op de werkbalk aangeeft dat de verbinding 17,6 mbps is.
waar kan dat aan liggen heb al meerder emails gestuurd maar krijg gewoon geen antwoord en bellen doe ik niet meer,na 10 min wordt gewoon de verbinding verbroken.
zit trouwens zo'n 500 mt van de centrale af

groetjes,moos

Ff off topic maar welk icoontje geeft aan dat je lijn 17,6 mbps is? Je netwerk icoontje? Hoe heb je dat gedaan dan? Want de mijne geeft gewoon 100 mbps aan. Of moet je dan eerst je modem in brigde mode zetten zodat je dan je echte ip krijgt en niet via de interne router? Ik gebruik XP overigens. Is het misschien iets van Vista?

moos46
hoi

ik heb 2 icoontje staan in mijn werkbalk de een is mijn lan verb.en die geeft 100mbps aan en mijn andere icoontje is de internet berbinding en die geeft 17,6 mbps aan,ik werk met windows xp.
hij heeft dit vanaf het begin af aan gedaan ik weet ook niet of dit goed is.
ik heb alleen in mijn router wat om gezet voor utorrent,meer niet.

Bcool
moos46 schreef:
hoi

ik heb 2 icoontje staan in mijn werkbalk de een is mijn lan verb.en die geeft 100mbps aan en mijn andere icoontje is de internet berbinding en die geeft 17,6 mbps aan,ik werk met windows xp.
hij heeft dit vanaf het begin af aan gedaan ik weet ook niet of dit goed is.
ik heb alleen in mijn router wat om gezet voor utorrent,meer niet.

Waar haal je dan het icoontje voor je internetverbinding dan vandaan? Zit dat standaard in XP? Nog nooit gezien namelijk...

moos46
Waar haal je dan het icoontje voor je internetverbinding dan vandaan? Zit dat standaard in XP? Nog nooit gezien namelijk...

als je naar je netwerkverbindingingen gaat krijg je daar je verbindingen te zien en dat icoontje van 17,7mbps is mijn internet-gateway zo heet dat,is dat niet goed dan.
mischien dat het daar aan ligt dat de verbinding zo traag is

louis518
in rotterdam is het nog kut met de snelhein 4 mb ik heb hem 1 week geprobeerd je ken beter iets meer betalen dat je goed zit ik laat heb weer afsluitenAngryAngry

vincentdv
moos46 schreef:

als je naar je netwerkverbindingingen gaat krijg je daar je verbindingen te zien en dat icoontje van 17,7mbps is mijn internet-gateway zo heet dat,is dat niet goed dan.
mischien dat het daar aan ligt dat de verbinding zo traag is

Je hebt een verbinding van 17,7 mbps. Dat is uitstekend. Dat je downloads niet snel zijn moet dus aan iets anders liggen. Bijvoorbeeld een trage server waar je vanaf downloadt. Zo te zien ligt het iig niet aan de verbinding met Alice.

louis518
zo ik ben er weer vanaf van die alice veel beloven maar weinig na komen ben 40 aan de telefoon snap ze er niks van wat een goede help desk ene wat ze kenen zeggen ik snap er niks van
dus weinig betalen veel problemen iets meer betalen bij een goed internet geen problemen

binki
snelhied is redelijk op de pc
maar op de laptop is het surven zeer slecht
het downloaden gaat daar wel goed

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tegenvallende snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Snelheid 450kb Snelheid 10 14 september 2011, 17:03
Upload snelheid nihil Webcare Alice 4 28 juni 2011, 00:25
D/L snelheid gehalveerd Snelheid 11 13 juni 2011, 12:25
lage snelheid en hoge ping Storing 2 04 mei 2011, 13:55
Alice snelheid 4 keer zo traag Algemeen 2 18 april 2011, 18:28
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief