obey-robots.txt
23 Februari 2019, 12:43
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Begin niet aan Alice !

artronic
Klagen staan nederlanders bekent om

Neem gezellig planet internet plus bellen voor een prijs die veel duurder is en een starttarief hanteerd en geen 24 uur onbeperkt bellen
en dan dat grafaudio van VOIP wat nog steeds kinderziektes heeft
Ik heb vanaf dag 1 geen problemen met mn internet en telefoon met vodsl van alice,en draai er toch met 4 pc's op.
enige concurent is telfort (ex tiscali)welke ook prima werkt

maar er zullen er altijd blijven die klagen,daaar zijn wij nou eenmaal nederlanders voor he:p

BMP
artronic schreef:
Klagen staan nederlanders bekent om

Neem gezellig planet internet plus bellen voor een prijs die veel duurder is en een starttarief hanteerd en geen 24 uur onbeperkt bellen
en dan dat grafaudio van VOIP wat nog steeds kinderziektes heeft
Ik heb vanaf dag 1 geen problemen met mn internet en telefoon met vodsl van alice,en draai er toch met 4 pc's op.
enige concurent is telfort (ex tiscali)welke ook prima werkt

maar er zullen er altijd blijven die klagen,daaar zijn wij nou eenmaal nederlanders voor he:p

Mja je hebt wel wat gelijk, maar ik denk ook dat men te snel een andere firmware op de copperjet zet met de veronderstelling dat er een hogere internet snelheid behaald kan worden, en dan vaak ook nog de verkeerde voor voip bijvoorbeeld, ja dan is er een probleem.

Mensen houd op met de andere firmwares het internet gaat echt niet snellerWink en je hebt jezelf er alleen maar mee.

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

slim888
Een december 2007 zou ik de aansluiting bij Alice krijgen, uiteindelijk werd het 6 december en de telefonie volgde ruim twee weken later. Ik legde mij toen hierbij neer en dacht als het hierbij blijft dan moet het maar.
Ik had beter moeten weten! In mei om te beginnen 4 weken geen internet en telefoon gehad en daarna de nodige problemen met email binnenhalen in outlook.
Nooit een behoorlijke feedback en alsmaar beloven dat het binnen 5 werkdagen opgelost zou worden.
Eind mei per 30 juni opgezegd en gisteren afgesloten. Vandaag, 1 juli, zou ik bij Telfort aangesloten worden en wat gebeurt? Zowel internet als telefoon werken!!!
ALICE ZO HOORT HET!!!!!

hjm
Nog maar een waarschuwing voor iedereen die er over denkt met Alice in het bootje te stappen:

Heb eind mei opgezegd omdat Alice gewoon SIP verkeer blokkeert. Keurig bevestiging van gehad dat ik per eind juni er van af was. Ze blijven echter rustig incasseren en aanmaningen sturen. Als je er keurig per email op reageert, zeggen ze je maar te bellen. Dan stuur je een mail en dan zeg je hoe ze je kunnen bereiken als ze je echt willen spreken en dan krijg je ( letterlijk ) dit antwoord:

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas is onze afdeling niet ingericht voor het telefonisch onderhouden van contacten met onze klanten. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

Ik moet dus telefonisch contact opnemen met een afdeling die daar niet op ingericht is?..................Sad

moverweel
hjm schreef:
Dan stuur je een mail en dan zeg je hoe ze je kunnen bereiken als ze je echt willen spreken en dan krijg je ( letterlijk ) dit antwoord:

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas is onze afdeling niet ingericht voor het telefonisch onderhouden van contacten met onze klanten. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

Ik moet dus telefonisch contact opnemen met een afdeling die daar niet op ingericht is?..................Sad

Hahaha, je blijft lachen met Alice.
Deze reply heb ik ook meerdere malen gehad.

Gewoon effe een pittige mail naar BBNed, BBeyond en vooral ook naar Cendris (die laatste via hun contactformulier).

Eén dag wachten, geven ze geen of geen fatsoenlijke reaktie: spammen die handel.
Dan bellen ze wel terug! Grin

Cendris is trouwens verantwoordelijk voor het wangedrag van Alice.
De technische mensen van Alice zelf zijn wel OK, maar die krijg je niet zo snel aan de lijn, zeker niet via de reguliere (Cendris) route.

Piotter
Het is zo jammer dat je zoveel geklaag hoort ligt het ook niet aan het zelf maar rommelen aan je modem ik heb Alice nu bijna een jaar en heb nooit problemen gehad maar heb ook niet zitten .... aan mijn modem heb een N 250 van Linksys er achter en werkt super met draad 1.8 mbps per seconde en draadloos 1.5 mbps per seconde telefoon werkt ook prima.

Ik heb ook even gekeken bij Kassa naar de ervaring met Telfort nou daar lusten de honden echt geen brood van en als ik de mensen hier moet geloven is dat super nou ik ben blij met Alice.

Grin

moverweel
@Piotter:

Niks gerommel met modem settings, gewoon spontaan van de ene op de andere dag problemen. En dat na twee maanden gezeur voordat het hele systeem eindelijk eens een keer goed ging werken.

Misschien is het voor meer mensen een samenloop van omstandigheden, maar voorheen leek het alsof de helpdesk totaal geen interesse toonde in de problemen van de klanten en dat gaat je op een gegeven moment flink op de zenuwen werken. En dan ga je forums zoals deze opzoeken om je verhaal kwijt te kunnen...

Maar het wordt zo te zien beter.
Mensen worden nu wel teruggebeld.
Het lijkt de goede kant op te gaan (en dat zeg ik ondanks m'n eerdere negatieve reakties in een paar andere forum draadjes)

Volgende week komt er een monteur langs om de verbinding met de centrale door te meten of dergelijks.
Er is dus nog hoop Smile

(wel jammer dat ze die conclusie niet wat eerder konden trekken zoals bij Frederik hierboven)

En Piotter, je hebt na het zenden van je berichtje toch wel even afgeklopt hè, alles is mogelijk bij Alice Wink

groetjes,
moverweel

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Begin niet aan Alice !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief