obey-robots.txt
22 Februari 2019, 07:57
Navigatie
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router achter je modem, post dan hier je ervaringen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

wat is Zipb en wanneer gebruik je het

Fredzz
ik heb echt hetzelfd probleem als edma. Ik ook heb een wrt54g.

Wat ik wilde graag was gebruik my router om port forward te doen en alles.
Zo ik wilde my copperjet in bridge mode. Ik heb al veel gelezen maar, ik kan het niet in bridge mode zetten.

Ik ging naar "WAN connections", edit het ppp-0 en heb het ATM Protocol gewijzigd naar RFC-1483-Bridged. Maar dan internet connectie werkt niet.

Ik heb ook geprobeerd om een nieuwe service bij Wan connections, naast ppp-0 maar krijk ik ook geen verbinding.

Wat moet ik precies doen? Ik ben bezig met dit de hele week.. weet niet meer wat ik moet doen om dit op te los...Frown
Gewijzigd door Fredzz op 07 oktober 2008, 19:28

Fredzz
bump

BMP
Fredzz schreef:
bump

http://alice.gebr...ead_id=556
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat is Zipb en wanneer gebruik je het', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gebruik van telefoon zorgt voor reset van copperjet Storing 9 11 juni 2011, 12:55
Copperjet 1616 -> ZIPB -> Linksys WRT54G -> LN 401 IPcam Eigen netwerk 3 29 januari 2011, 01:03
Check-and-fix watchdog-script for ZIPB-enabled Copperjets Hardware instellingen 3 28 januari 2010, 20:53
Tijdelijknummer gebruik Eigen telefoon netwerk 3 24 januari 2010, 23:41
Copperjet 1616 -> ZIPB -> Linksys WRT54G v5.1 met DD-WRT Eigen netwerk 6 26 november 2009, 10:05
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief